Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
• Wat voor oordopjes heb je nu, en hoe bevallen die?
Standaard HTC oordopjes die ik bij mijn One S kreeg meegeleverd, hoewel, ik had deze. Ze zijn helaas gesneuveld en ik ga aanstaande zaterdag op vakantie. Heb dus snel nieuwe nodig.
• In-ears of oordopjes?
Oordopjes
• Welke muziekgenres luister je het meest naar? En welke af en toe?
Veel hip hop, maar ook reggae en rockmuziek in mindere mate.
• Hoe wil je jouw oordopjes / in-ears gaan gebruiken? Bedoeld voor thuis, in het OV, bij het sporten of .... ?
In de eerste plaats voor in de auto op weg naar vakantie. Niet alle reisgenoten hebben dezelfde muzieksmaak :D Daarnaast eigenlijk voor alle bovenstaande gelegenheden, dus ook in lawaaierigere ruimtes.
• Heb je een merkvoorkeur?
Elk merk dat in Nederland verkrijgbaar is en dus binnen enkele dagen binnen te halen is. Helaas geen tijd om de Chinese markt te ontdekken :-(
• Wat is het budget?
Ik zat te denken aan een maximumprijs van ongeveer 40-50 euro? Ben niet erg bekend met oordopjes en in-ears dus weet niet aan welke prijzen ik moet denken voor een 'degelijke' kwaliteit. Hoeft niet top notch te zijn, in ieder geval.
• Heb je verder nog eisen / verwachtingen bij je nieuwe oordopjes?
Nee, die heb ik niet.

Zouden jullie mij in-ears of oordopjes aanraden, en waarom?

Alvast bedankt _/-\o_

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2015 12:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hier ging wat fout, moment

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:16
Volgens mij zijn ze al vaker als tip gegeven (ik heb ze daardoor zelf ook gekocht) Xiaomi Piston. Wel even opletten dat je niet de nep versie koopt. Ik heb ze 1.5jaar geleden via Spemall.com gekocht voor $26

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:51
Sennheiser CX-300-II pricewatch: Sennheiser CX 300-II Precision (Zwart)

Zitten prima/blijven goed zitten, klinken goed, prima prijs en te krijgen bij genoeg NL winkels of webshops.

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:01

Daniel36

vernieuwde formule

Bovenstaande of anders type erboven: pricewatch: Sennheiser CX 400-II Precision (Zwart)

Heb ik nu een goede maand en bevallen prima.

[ Voor 11% gewijzigd door Daniel36 op 13-07-2015 08:34 ]