• Wat voor oordopjes heb je nu, en hoe bevallen die?
Standaard HTC oordopjes die ik bij mijn One S kreeg meegeleverd, hoewel, ik had deze. Ze zijn helaas gesneuveld en ik ga aanstaande zaterdag op vakantie. Heb dus snel nieuwe nodig.
• In-ears of oordopjes?
Oordopjes
• Welke muziekgenres luister je het meest naar? En welke af en toe?
Veel hip hop, maar ook reggae en rockmuziek in mindere mate.
• Hoe wil je jouw oordopjes / in-ears gaan gebruiken? Bedoeld voor thuis, in het OV, bij het sporten of .... ?
In de eerste plaats voor in de auto op weg naar vakantie. Niet alle reisgenoten hebben dezelfde muzieksmaak
Daarnaast eigenlijk voor alle bovenstaande gelegenheden, dus ook in lawaaierigere ruimtes.
• Heb je een merkvoorkeur?
Elk merk dat in Nederland verkrijgbaar is en dus binnen enkele dagen binnen te halen is. Helaas geen tijd om de Chinese markt te ontdekken
• Wat is het budget?
Ik zat te denken aan een maximumprijs van ongeveer 40-50 euro? Ben niet erg bekend met oordopjes en in-ears dus weet niet aan welke prijzen ik moet denken voor een 'degelijke' kwaliteit. Hoeft niet top notch te zijn, in ieder geval.
• Heb je verder nog eisen / verwachtingen bij je nieuwe oordopjes?
Nee, die heb ik niet.
Zouden jullie mij in-ears of oordopjes aanraden, en waarom?
Alvast bedankt
Standaard HTC oordopjes die ik bij mijn One S kreeg meegeleverd, hoewel, ik had deze. Ze zijn helaas gesneuveld en ik ga aanstaande zaterdag op vakantie. Heb dus snel nieuwe nodig.
• In-ears of oordopjes?
Oordopjes
• Welke muziekgenres luister je het meest naar? En welke af en toe?
Veel hip hop, maar ook reggae en rockmuziek in mindere mate.
• Hoe wil je jouw oordopjes / in-ears gaan gebruiken? Bedoeld voor thuis, in het OV, bij het sporten of .... ?
In de eerste plaats voor in de auto op weg naar vakantie. Niet alle reisgenoten hebben dezelfde muzieksmaak
• Heb je een merkvoorkeur?
Elk merk dat in Nederland verkrijgbaar is en dus binnen enkele dagen binnen te halen is. Helaas geen tijd om de Chinese markt te ontdekken
• Wat is het budget?
Ik zat te denken aan een maximumprijs van ongeveer 40-50 euro? Ben niet erg bekend met oordopjes en in-ears dus weet niet aan welke prijzen ik moet denken voor een 'degelijke' kwaliteit. Hoeft niet top notch te zijn, in ieder geval.
• Heb je verder nog eisen / verwachtingen bij je nieuwe oordopjes?
Nee, die heb ik niet.
Zouden jullie mij in-ears of oordopjes aanraden, en waarom?
Alvast bedankt
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2015 12:10 ]