Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben Jochem sorry als ik dit op het verkeerde plaats.
Maar iniedergeval me gopro wil niet meer verbinden met mijn mobiel hij laat dan een authenticatie probleem zien nou heb ik alles al gedaan zo'n beetje wat ik kon vinden op het internet. En het vreemde is dat die het wel gewoon doet met mijn moeders mobiel. Mijn vraag dus.. Kan iemand mij helpen met dot probleem ?

Jochem

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-10 13:51
Helaas is mijn glazenbol defect en kan ik niet zeggen wat het probleem precies is. Allicht dat je ons wat meer info kan geven zodat we daadwerkelijk kunnen proberen om je vraag te beantwoorden?

- Welke gopro
- Welke mobiel (android? ios? windows phone?)
- Welke mobiel van je moeder?
- Waar geeft hij een authenticatie probleem? In een bepaalde app?
- Allicht een screenshot van de melding?
- Wat heb je zoal gevonden op internet en wat sluit je dus uit?

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik leg het even duidelijk uit
Het is een gopro hero 3+ black edition
Mobiel van me ma iPhone 6
Mijn mobiel oneplusone
The Samsung Galaxy tab 3 van me oma doet ie het ook gewoon.
Het probleem is gewoon bij je instellingen bij de wifi zelf en hoe plaats je een foto ?
Heb geprobeerd : gopro updaten ,wifi wachtwoord wijzigen , de gopro app overnieuw erop zetten , gopro aan/uit zetten en me mobiel natuurlijk ook

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Je GoPro werkt als accesspoint (WiFi) en je telefoon maakt daar vervolgens verbinding mee. Gezien het feit dat je met een iPhone en een Galaxy TAB wel kunt verbinden lijkt het probleem in het WiFi deel op de One Plus One te zitten.

Gooi op die OPO de verbinding naar de GoPro eens weg en reboot dat toestel eens. Daarna de verbinding met de GoPro weer opnieuw aanmaken op de OPO.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! ga het meteen proberen

Verwijderd

Topicstarter
Nee het werkt niet het authenticatie probleem blijft.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Je bent niet de enige met een probleem bij de combinatie GoPro - OPO

https://guilleml.wordpres...neplus-one-to-gopro-wifi/

Kijk eens wat er gebeurd als je op je OPO een fixed IP adres opgeeft voor de verbinding met je GoPro.

Het Accesspoint in de GoPro heeft een DHCP server welke adressen uit keert in de 10.5.5.x range waarbij het ding zélf 10.5.5.9 is (Kun je eventueel controleren op de iPhone of Galaxy TAB, het gateway adres voor de verbinding met de GoPro = de GoPro!!).

Als je als IP voor die verbinding op je OPO vervolgens onderstaande opgeeft dan moet 'ie in iedergeval kunnen verbinden .
  • IP Adres: 10.5.5.109
  • Subnet: 255.255.255.0
  • Gateway: 10.5.5.9
Je kunt overigens ook met een laptop naar je GoPro connecten via WiFi en de beelden als "livestream" bekijken middels bijv. VLC player. URL daarvoor: http://10.5.5.9:8080/live/amba.m3u8

[ Voor 11% gewijzigd door Will_M op 09-07-2015 13:44 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie klinkt best lastig maar ga het proberen. Jaa ik weet dat het kan maar is een beetje onhandig om een laptop altijd bij me te houden :p

Verwijderd

Schopje naar hardware. :)
Pagina: 1