Toon posts:

aankopen 2ehands gamepc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben voor mijn zoon opzoek naar een gamepc (2ehands) waar hij minecraft op kan spelen.
Aangezien hij het zelf moet betalen is zijn budget nog niet zo groot (+/_ 300 euro)

Ik heb al heel wat gezocht op internet maar weet niet precies welke goed zou zijn.

Heeft er iemand tips waar ik kan kijken en waar ik vooral op moet letten, ivm werkgeheugen, videokaart etc...

Alle hulp is welkom.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
We verwachten hier ook al wat eigen onderzoek. Een verplicht onderdeel daarvan is dat je zelf al met voorzetten komt. Welke advertenties ben je zoal tegengekomen? Minecraft heeft natuurlijk minimale en required specs. Het is vrij eenvoudig om het daaraan te staven...

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-11 12:18
Wat is er met je lijstje gebeurd? Je weet wel, degene die al in de post stond...

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Topicstarter
op ben op deze de site van www.pawnshop-limburg.nl het een en ander tegen gekomen, zoals deze http://www.pawnshop-limbu...amd-radeon-hd-8470d-win7/

• Elmo_b
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-01 11:17
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD FX-4300 Tray€ 57,50€ 57,50
1Asus M5A78L-M LE€ 37,50€ 37,50
1Cooler Master N300 (KKN1, closed)€ 32,-€ 32,-
1Crucial CT51264BA160BJ€ 22,95€ 22,95
1Antec VPF Series 350W€ 39,95€ 39,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 189,90

op vraag en aanbod 7950 erbij voor 100 euro en gaan

zoiets, zijn veel verschillende mogelijkheden. maar is altijd beter dan wat er op die site wordt aangeboden.

edit: :9 :9 koeler vergeten en harde schijf

pricewatch: Samsung Spinpoint F1 DT HD642JJ, 640GB

pricewatch: Gelid Solutions SnowStorm niet de beste maar om in het budget te blijven

[ Voor 9% gewijzigd door Elmo_b op 09-07-2015 11:18 ]

• PDZ
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-11 21:19

PDZ

📍Damwâld

Elmo_b schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:11:
#ProductPrijsSubtotaal
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 189,90

zoiets, zijn veel verschillende mogelijkheden. maar is altijd beter dan wat er op die site wordt aangeboden.

pricewatch: Gelid Solutions SnowStorm niet de beste maar om in het budget te blijven
Windows zal er ook nog wel bij moeten neem ik aan

De tiid hâldt gjin skoft.

• rickboy333
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-11 01:39
Elmo_b schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:11:
#ProductPrijsSubtotaal
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 189,90

Voeding is te zwak. Een dubbele AMD setup vreet stroom en kan je met een 350W net niet redden. Dat wordt helaas nog een 420/450W erbij.

En een koeler is echt niet nodig, die AMD stock koelers zijn niet geweldig maar doen gewoon hun werk.

Maar om terug te komen op het topic: Ik zou gewoon het basis systeem van de BBG pakken

Als je voor het intel systeem gaat kan je daar nog een graka op plakken zoals een 2e hands HD5570 of zoiets en dan ben je klaar.

Maar vel rek zit er helaas niet in ;(

[ Voor 3% gewijzigd door rickboy333 op 10-07-2015 19:37 ]

TIME TO UPGRADE !!!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties. Ik zie dat het eigenlijk het beste is om alles los te kopen en zelf ineen te steken. Echter heb ik dit nog nooit gedaan en ben ik daar wat huiverig voor en vooral koop ik wel wat ik moet hebben. We hebben hier thuis nog een oude toren staan ( denk 10 jaar oud draait op xp), is het ook een mogelijkheid om deze te upgrade zal ik maar zeggen?

Het feit dat ik bijvoorbeeld bij pawnshop limburg en andere sites met refurbished pcs aan het kijken ben is dat ik dan het systeem heb wat ineen gezet is. Geheugen bijzetten dat heb ik bij de oude pc ook al eens gedaan dat is ook niet moeilijk maar de rest weet ik eigenlijk niet precies hoe dat zit. Mijn idee was om bijv een 2ehands pc te kopen en daar na verloop van tijd nog wat simpelle aanpasingen aan te doen.

Ik begrijp dat het beter is alles los te kopen maar is het te doen om deze ineen te steken als je dit nog nooit hebt gedaan?

Idd moet er dan ook nog windows op komen

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-11 12:18
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 09:26:
We hebben hier thuis nog een oude toren staan ( denk 10 jaar oud draait op xp), is het ook een mogelijkheid om deze te upgrade zal ik maar zeggen?
Ga maar uit van niet, wat je eventueel kan doen als je het echt niet aan durft, laat een winkel het in elkaar zetten :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Elmo_b
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-01 11:17
Waarschijnlijk niet. Maar geef eens een lijstje van wat er in zit. Je weet nooit.

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

10 jaar oud, dus uit het Pentium 4/Athlon 64 tijdperk. Veel is dat niet meer :X Een A6 is ook geen hoogvlieger...

Kijk of je deze kan halen:
V&A aangeboden: Midrange game PC: i5-2500K 8GB DDR3 HD6950
i5 die te overclocken valt (:D) en een HD6950, beetje vergelijkbaar met R9 270. Kan nog aardig meekomen, en je hebt door de i5 een prima basis om zelfs een R9 290/390 of GTX970/980(Ti) erin te gooien als je ooit het geld daarvoor hebt :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Verwijderd

Topicstarter
gegevens oude pc
Packerd Bell Imedia 5112
hardeschijf baracuda 7200.7 200gb
zit nu 2x 512mb geheugen in

Heb hem nu niet aangesloten staan, dit vond ik op internet :

Your system memory specification is listed below, most importantly your maximum memory capacity:
Maximum Memory Capacity: 4GB
Default Installed Memory: 512MB or 1GB (Removable)
Number of Slots: 4 Slots (4 Banks of 1)

weet niet of jullie hier al wat aan hebben anders ga ik nog verder zoeken
-

Verwijderd

Topicstarter
ik heb even gekeken naar de gamer pc, jammer dat het zover weg is. Woon in limburg.
Zelf heb ik ook nog naar gamer pc gezocht en kwam dit tegen

http://www.marktplaats.nl...f8598c624&previousPage=lr

http://www.marktplaats.nl...v-VwNmo0zyVUKmib62MSp4xtg

http://www.bol.com/nl/p/m...02945212-9200000027225064

http://www.2dehands.be/co...dia-460gtx-245290706.html

http://www.2dehands.be/co...gb-geforce-245177669.html

http://www.2dehands.be/co...c-aerocool-244708349.html

en zo zie ik wel meer staan maar waar let ik op en wat is goed, op een gegeven moment zie ik door de bomen het bos niet meer. Ben al een hele poos aan het kijken voor mijn zoon maar kom er niet uit :(

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2015 11:03 ]

• br00ky
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Oud bakje, DDR2. Klein formaat beperkt eventuele (grote) upgrade in de toekomst.
Voor Minecraft wellicht net aan voldoende. iGPU van die apu is geen wonder van grafische kracht.
Dit is een barebone, derhalve is het sec genomen alleen een case met moederbord en voeding. De rest moet je nog aanschaffen.
CPU zit op minimum wat je nodig hebt...
Meh, vrij zwakke GPU.
Leuk ding, vrij krachtige cpu en gpu.
/dit kon natuurlijk gewoon met een wijziging in je vorige post.

Aardig bakje, al is de IntelQ natuurlijk wel van een heel eindje terug...

Verwijderd

Topicstarter
br00ky bedankt voor je reactie. Heb nog 3 andere links boven bijgezet. Wat zou de beste keuze zijn?

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 12:03

Hallo

• timotje21
  • Laatst online: 12:15
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 09:26:
Bedankt voor jullie reacties. Ik zie dat het eigenlijk het beste is om alles los te kopen en zelf ineen te steken. Echter heb ik dit nog nooit gedaan en ben ik daar wat huiverig voor en vooral koop ik wel wat ik moet hebben. We hebben hier thuis nog een oude toren staan ( denk 10 jaar oud draait op xp), is het ook een mogelijkheid om deze te upgrade zal ik maar zeggen?

Het feit dat ik bijvoorbeeld bij pawnshop limburg en andere sites met refurbished pcs aan het kijken ben is dat ik dan het systeem heb wat ineen gezet is. Geheugen bijzetten dat heb ik bij de oude pc ook al eens gedaan dat is ook niet moeilijk maar de rest weet ik eigenlijk niet precies hoe dat zit. Mijn idee was om bijv een 2ehands pc te kopen en daar na verloop van tijd nog wat simpelle aanpasingen aan te doen.

Ik begrijp dat het beter is alles los te kopen maar is het te doen om deze ineen te steken als je dit nog nooit hebt gedaan?

Idd moet er dan ook nog windows op komen
Heb zelf dinsdag mijn eigen eerste gamepc gebouwd, zonder enige ervaring vooraf. Met een paar filmpjes is het zonder problemen helemaal alleen gelukt. Ik zou je daarom ook aanraden alles gewoon los te kopen en zelf in elkaar te zetten, zo is alles dus ook splinternieuw en loop je niet zo snel tegen onverwachte problemen op. Kijk eens naar de pc build tutorials van newegg, hebben mij geholpen.

Omdat het systeem minecraft gaat doen en dus helemaal niet zo duur hoeft te zijn, zou ik er dus ook geen extra geld voor uitgeven om het iemand anders te laten bouwen. Het is makkelijker dan je denkt!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

/me woont in Limburg :)

Ik zou die i5 proberen, superieur aan elke die je hebt gepost. Verder weg, maar je kan altijd vragen of hij verzonden kan worden :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• Dragon4red8
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-11 21:10
Ik zou gewoon voor die i5 gaan, misschien deze : http://www.2dehands.be/co...ante-pc-i7-245355523.html (is wel maar 3gb ram)

[ Voor 6% gewijzigd door Dragon4red8 op 11-07-2015 12:39 . Reden: Typo ]

• PDZ

PDZ

📍Damwâld

Dragon4red8 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 12:38:
Ik zou gewoon voor die i5 gaan, misschien deze : http://www.2dehands.be/co...ante-pc-i7-245355523.html (is wel maar 3gb ram)
Vind ik vrij duur, met 350 als minimum. 3gb RAM is voor zo'n prijs gewoon veel te weinig, als er 6 of 8gb RAM in zat was de prijs wel oké.

Verwijderd

Topicstarter
oke, ik zou misschien toch overwegen alles zelf in een te zetten. maar is dat gewoon allemaal klik werk of ook solderen? Hoe zit het met installeren van drivers.
En dan de vraag wat koop ik het beste voor dat budget. Er zijn al wat voorstellen gedaan. Wat heb ik nodig om een pc te bouwen voor games mee te spelen. Zou het eventueel ook mogelijk zijn mijn oude harde schijf ( 10 jaar oud) te gebruiken? daar staat windows xp op en deze dan te upgrade is dat te doen of begin ik beter ook daar bij 0

Ik zou het best eens willen doen zo alles in een zetten maar zoveel vragen ......

• PDZ

PDZ

📍Damwâld

Bij het in elkaar zetten hoef je niet te solderen, het is net een soort lego. Een harde schijf van 10 jaar oud meenemen in een nieuwe build lijkt me geen goed plan.

• Dragon4red8
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 12:49:
oke, ik zou misschien toch overwegen alles zelf in een te zetten. maar is dat gewoon allemaal klik werk of ook solderen? Hoe zit het met installeren van drivers.
En dan de vraag wat koop ik het beste voor dat budget. Er zijn al wat voorstellen gedaan. Wat heb ik nodig om een pc te bouwen voor games mee te spelen. Zou het eventueel ook mogelijk zijn mijn oude harde schijf ( 10 jaar oud) te gebruiken? daar staat windows xp op en deze dan te upgrade is dat te doen of begin ik beter ook daar bij 0

Ik zou het best eens willen doen zo alles in een zetten maar zoveel vragen ......
Het is allemaal klik en schroef werk. En voor de hardeschijf kan je beter een nieuwe kopen omdat een harde schijf van 10 jaar niet zo snel is en bovendien vaak al bijna kapot is.

Verwijderd

Topicstarter
ok klikwerk lijkt me nog te doen. Nu dan nog wat ik nodig heb.
En als alles ineen staat hoe werkt het dan aangezien er niets op de hardeschijf staat? ( misschien rare vraag als leek)

• Dragon4red8
Je moet als alles aangesloten is gewoon die computer aandoen en dan een bootable USB stick of dvd met Windows erin doen en dan Windows installeren maar dat spreekt voor zich, daarna kan je de divers updaten als je in Windows zit. (het is wel beter om even een paar filmpjes te kijken op YouTube, daar wordt alles stap voor stap heel goed uitgelegd.)

[ Voor 25% gewijzigd door Dragon4red8 op 11-07-2015 12:58 . Reden: Toevoeging ]

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 12:53:
ok klikwerk lijkt me nog te doen. Nu dan nog wat ik nodig heb.
En als alles ineen staat hoe werkt het dan aangezien er niets op de hardeschijf staat? ( misschien rare vraag als leek)
Misschien iemand mee laten kijken en/of assisteren die er wat meer ervaring mee heeft? Geen kennissen/vrienden in de buurt of een tweaker die even wil helpen die in de buurt woont?

https://discord.com/invite/tweakers

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een optie ;)
Ik moet zeggen dat ik van de oude pc ook wel wat heb los getrokken en aangesloten. Maar dat is meer het simpele werk en dat is dan maar een oude pc.
redfoxert schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 12:56:
[...]

Misschien iemand mee laten kijken en/of assisteren die er wat meer ervaring mee heeft? Geen kennissen/vrienden in de buurt of een tweaker die even wil helpen die in de buurt woont?

• Dragon4red8
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 12:57:
Misschien een optie ;)
Ik moet zeggen dat ik van de oude pc ook wel wat heb los getrokken en aangesloten. Maar dat is meer het simpele werk en dat is dan maar een oude pc.
[...]
Ik zou sowieso als ik jou was even een paar filmpjes op YouTube bekijken

• PDZ

PDZ

📍Damwâld

Ik zou best willen helpen alleen ik woon in Friesland, dus dat gaat een beetje moeilijk.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 12:57:
Misschien een optie ;)
[...]
Bij een nieuwe is het niet veel anders eigenlijk :)

Het installeren van Windows als je een correct installatie medium hebt ook niet ...

https://discord.com/invite/tweakers

Verwijderd

Topicstarter
ja dat begrijp ik, heel erg bedankt voor het aanbod. maar de hulp via tweakers is ook al goed.

Om nog even op mijn lijstje terug te komen, wat moet ik allemaal hebben ( wat binnen mijn budget past natuurlijk ) ?

• Baloes
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:08
Dit is anders ook wel een leuk pctje waar je een bod op zou kunnen doen :

V&A aangeboden: Custom PC, 1 jaar oud

Als er een legale windows versie op staat dan kun je hem ook nog upgraden naar W10 :)

De videokaart presteert op het niveau van een 250x en dat is zat voor minecraft.
Verder zit er nog een leuk SSDtje in ook :)

Of is Heerlen te ver naar beneden? :)

• br00ky
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
/sidenote, een 10 jaar oude schijf meenemen hoeft niet meteen afgeraden te worden hoor :X. Ik zou op zijn minst even de SMARTwaarden uitlezen. Wellicht is die nog wel prima in orde. Nee het is waarschijnlijk niet meer de snelste, maar als het een SATA schijf is nog steeds compatible. Ik zou het voor die paar tientjes die in deze build heel veel waard zijn zeker nader bekijken.

Verwijderd

Topicstarter
wat is het beste, een 2ehandse of zelf een met nieuwe onderdelen samenstellen?
Baloes schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:43:

Als er een legale windows versie op staat dan kun je hem ook nog upgraden naar W10 :)

De videokaart presteert op het niveau van een 250x en dat is zat voor minecraft.

Of is Heerlen te ver naar beneden? :) Heerlen is niet te ver ;)

• Baloes
Is altijd lastig... En je zit natuurlijk nog met windows.
Denk dat dit geen slecht pctje voor het geld. Processor prima, 8 gb RAM en de nog niet zo oude (max 2 jaar) SSD is lekker. Dus als je dit voor een leuk bedrag kunt acoren heb je een hele leuke basis :)

• borgdrone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-11 10:12
Baloes schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:43:

Of is Heerlen te ver naar beneden? :)
Deze is meer dan genoeg voor minecraft.
Mooi systeempje en gaat verlof nog goed mee en is ook de komende jaren te upgraden waar nodig.

• br00ky
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Moeilijk om voor 350 een soortgelijke pc in elkaar te zetten. Hoewel de 2500 van enkele generaties geleden is, kan die zich nog prima meten met de huidige i5 4xxx serie. 8GB RAM is momenteel ook nog steeds de standaard en de SSD alleen al kost je 90 euro.

De videokaart is wel vrij basic (vergelijkbaar met een 250X, die kosten rond de 100 euro), maar voor Minecraft zeker genoeg.

• Centelte
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-11 23:14
Je zou dit ook kunnen kopen:
V&A aangeboden: 8x aangeboden: i7 860, 8GB, 2x 1 TB / 1x SSD & 1x 1TB, HD5450 (een desktop met een prima cpu van een betrouwbare verkoper (103 reviews). Ik zou de versie met een ssd en een hdd kopen. Als je geluk hebt kan je die voor 200€ kopen. Dan plaats je daar een grafische kaart in en ben je klaar.
Ik zou een tweedehands 7950 nemen als grafische kaart. Deze worden voor ongeveer 100 euro verkocht. Dit is een betrouwbare verkoper die er 1 verkoopt voor 115 euro (voor 100 krijg je hem waarschijnlijk wel mee).
V&A aangeboden: Club 3D Radeon HD 7950 royalKing
Totaal is net iets boven de 300 euro en kan iedere game aan op hoge settings. Minecraft is dan absoluut geen probleem (dat doet mijn 6 jaar oude laptop nog..).

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Budgetguy schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:55:
Je zou dit ook kunnen kopen:
V&A aangeboden: 8x aangeboden: i7 860, 8GB, 2x 1 TB / 1x SSD & 1x 1TB, HD5450 (een desktop met een prima cpu van een betrouwbare verkoper (103 reviews). Ik zou de versie met een ssd en een hdd kopen. Als je geluk hebt kan je die voor 200€ kopen. Dan plaats je daar een grafische kaart in en ben je klaar.
Ik zou een tweedehands 7950 nemen als grafische kaart. Deze worden voor ongeveer 100 euro verkocht. Dit is een betrouwbare verkoper die er 1 verkoopt voor 115 euro (voor 100 krijg je hem waarschijnlijk wel mee).
V&A aangeboden: Club 3D Radeon HD 7950 royalKing
Totaal is net iets boven de 300 euro en kan iedere game aan op hoge settings. Minecraft is dan absoluut geen probleem (dat doet mijn 6 jaar oude laptop nog..).
Enige waar ik in dat geval voor vrees is de voeding.
Als ik "Voeding is een standaard voeding die bij de kast zat." lees, denk ik niet dat deze 2 6pins aansluitingen voor de HD 7950 heeft.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Baloes
Yup...dat en ik zie in de omschrijving ook geen SSD. Alleen 2 x HDD..Verder is het ook weer in verweggistan voor TS :)

Denk dat het i5 2500K pctje dat ik voorstelde echt prima is.

Verwijderd

Topicstarter
Oke heb de persoon een pb gestuurd
Baloes schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 18:14:
Yup...dat en ik zie in de omschrijving ook geen SSD. Alleen 2 x HDD..Verder is het ook weer in verweggistan voor TS :)

Denk dat het i5 2500K pctje dat ik voorstelde echt prima is.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas niets meer vernomen van de persoon die bovenstaande pc aanbied. Dus weer verder aan het zoeken.
Ben er ook nog steeds niet uit of we met alles compleet nieuw beter af zijn.

Ik heb een wenslijstje gemaakt maar weet ook niet of alles bij elkaar kan.
Het geheugen moet maal 2, ik mis dan de hardeschijf nog en windows.( misschien ben ik nog iets vergeten??) er staan twee moederborden in welke zou het beste zijn?

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD FX-4300 Tray€ 56,-€ 56,-
1ASRock N68-GS4 FX€ 38,80€ 38,80
1Asus M5A78L-M LX3€ 43,50€ 43,50
1Cooler Master N300 (KKN1, closed)€ 31,95€ 31,95
1Gelid Solutions SnowStorm€ 18,30€ 18,30
1Crucial CT51264BA160BJ€ 23,50€ 23,50
1Cooler Master B600 ver.2€ 51,52€ 51,52
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 263,57

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2015 14:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
zouden we deze http://www.marktplaats.nl...0afa33e3a&previousPage=lr kunnen upgrade ? of hebben we hier niets aan? zit een asus crosshair moederbord in ( (https://www.asus.com/Motherboards/CROSSHAIR/specifications/)

• DarkBlaze
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-11 22:49

DarkBlaze

Fulltime Klootviool

Dat is een PC van ongeveer 8 jaar oud, ik heb ooit een vergelijkbaar systeem gehad zon 8 jaar terug en ik kan je vertellen dat het echt letterlijk kansloos verouderd is.

Eigenlijk probeert de verkoper op marktplaats dus gewoon mensen zoals jij die niet erg veel verstand van computers hebben op te lichten met valse informatie.

Wat betreft je lijst, kan beter maar een FX4300 is nog altijd beter dan die stokoude Athlon X2

[ Voor 44% gewijzigd door DarkBlaze op 15-07-2015 15:55 ]

Desktop: Define R6 - MSI X570 ACE - R9 5900X - 16GB Crucial 3600CL16 - Sapphire Nitro+ 6900XT SE - EVGA P2 750 Desktop 2: Define R5 - MSI X470 Gaming M7 - R7 1700 - Corsair Vengeance 3200c16 16GB - Sapphire Fury - Corsair AX850

Verwijderd

Topicstarter
nieuw lijstje met de vraag of we in de bovenste drie nog wat kunnen veranderen zodat de prijs zakt?
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD FX-6300 Black Edition€ 105,-€ 105,-
1ASRock 970 Pro3 R2.0€ 65,95€ 65,95
1Asus R9270X-DC2T-2GD5€ 168,-€ 168,-
1Toshiba DT01ACA100, 1TB€ 47,50€ 47,50
1Gelid Solutions SnowStorm€ 15,95€ 15,95
1Crucial CT102464BA160B€ 44,95€ 44,95
1HKC SZ-430R€ 17,-€ 17,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 496,35

• br00ky
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
En fatsoenlijker voeding lopen. HKC is ongeveer het slechtste wat je kan bedenken. Ga ook maar na, 20 euro voor "430" watt. Dikke kans dat dit bij de eerste belasting je hele systeem frituurt. Dan is het allemaal toch niet meer zo goedkoop...

In de budgethoek is de pricewatch: Antec VPF Series 450W het beste wat je kunt krijgen. Bespaar, nooit nooit nooit op je voeding.

[ Voor 30% gewijzigd door br00ky op 17-07-2015 11:09 ]

Pagina: 1