Toon posts:

Dell PowerApp Web 120

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik hier zondermeer Webmin op installeren?? waar moet ik nog meer op letten als ik deze wil co-locaten??

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-05 22:26
Webmin is niet hardware afhankelijk, welk OS staat/komt erop die machine ?

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:49
er staat een custom linux installatie op van Redhat 7.0, inclusief (beperkt) control pannel.

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 14:32 schreef Dutchman! het volgende:
er staat een custom linux installatie op van Redhat 7.0, inclusief (beperkt) control pannel.
Is het nodig om dan nog webmin te installeren??

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Misschien op de diepte, sommige providers hebben 60 cm diepe kabinetten, sommigen 80cm en sommigen 90cm. Ik weet niet precies hoediep de web120 is, maar een 1550 moet in 90cm, evenals een 2450.

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

• Dutchman!
die powerapps kunnen in 60. Ik denk dat een webmin nog wel nuttig kan zijn, het cp wat er standaard op zit is niet helemaal compleet. Ding doet standaard ook niet aan mailserver dacht ik.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 19:21 schreef Peerke het volgende:
Misschien op de diepte, sommige providers hebben 60 cm diepe kabinetten, sommigen 80cm en sommigen 90cm. Ik weet niet precies hoediep de web120 is, maar een 1550 moet in 90cm, evenals een 2450.
peerke ??? gaat het wel goed?? dit hep weinig te maken met webmin dacht ik zo.....

• Dutchman!
waar moet ik nog meer op letten als ik deze wil co-locaten??
Daar heeft het WEL alles mee te maken natuurlijk

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 19:36 schreef Dutchman! het volgende:

[..]

Daar heeft het WEL alles mee te maken natuurlijk
sorry je hebt gelijk...ik dacht dat je over webmin sprak...had bovenste stuk even niet meer gelezen. Anyway, nog meer tips, vooral op software gebied

• Dutchman!
voorinstallatie van Dell is op zich wel aardig, maar ik heb de afgelopen 4 maanden geen enkele officiele upgrade via het geautomatiseerde systeem naar binnen kunnen trekken: blijkbaar wordt het niet echt supported ofzo ?

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 11:28

jep

Heb vandaag een hele partij geupade via de support met up2date enzo :) gaat toch prima? :) Alleen voor minder belangrijke dingen btw ;)

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:00

PanMan

Spun!

Tja, colo, kijk vooral even wat je voor extra dataverkeer betaald. Kijk ook eens op http://www.webhosters.nl/ voor een vergelijking.
Greetz,
PanMan.

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Pagina: 1