Fijne avond allen,
Ik heb een simpele vraag over hoe alle kabels binnen een zelf gemaakte desktop lopen, ik heb hetd an over de aansluiting van de PSU op de Mobu, GPU, Case, SSD etc en de verschillende onderdelen op elkaar. Voor zover ik het nu begrijp gaat dat als volgt:
Voeding [PSU] (24 pin) -> Moederbord [MoBo]
Voeding [PSU] (8 pin) -> Grapische Kaart [GPU]
Voeding [PSU] (8 pin) -> Moederbord [MoBo] -> Proccesor [CPU]
Voeding [PSU] (8 pin) -> SSD
Moederboord [MoBo] (8 pin (?)) -> Case
Moederboord [MoBo] (8 pin (?)) -> Case (? pin) -> Fans
Moederboord [MoBo] (Sata) -> SSD
Ik zou graag willen weten hoe de kabels lopen ( van welk onderdeel de kabels komen) en hoeveel pins ze gebruiken, dit zou ik graag willen weten IVM mijn aankomende eerste build, ondanks dat ik veel videos heb gekeken werd dit me eigenlijk nooit duidelijk.
Bij voorbaat dank!
Ik heb een simpele vraag over hoe alle kabels binnen een zelf gemaakte desktop lopen, ik heb hetd an over de aansluiting van de PSU op de Mobu, GPU, Case, SSD etc en de verschillende onderdelen op elkaar. Voor zover ik het nu begrijp gaat dat als volgt:
Voeding [PSU] (24 pin) -> Moederbord [MoBo]
Voeding [PSU] (8 pin) -> Grapische Kaart [GPU]
Voeding [PSU] (8 pin) -> Moederbord [MoBo] -> Proccesor [CPU]
Voeding [PSU] (8 pin) -> SSD
Moederboord [MoBo] (8 pin (?)) -> Case
Moederboord [MoBo] (8 pin (?)) -> Case (? pin) -> Fans
Moederboord [MoBo] (Sata) -> SSD
Ik zou graag willen weten hoe de kabels lopen ( van welk onderdeel de kabels komen) en hoeveel pins ze gebruiken, dit zou ik graag willen weten IVM mijn aankomende eerste build, ondanks dat ik veel videos heb gekeken werd dit me eigenlijk nooit duidelijk.
Bij voorbaat dank!