Heb de laatste tijd wat problemen met mijn IIyama S901GT Vision master 450, maar ik heb bij de aankoop nooit een garantie kaart gekregen. Heb mijn monitor via pc prive project gekocht en d8 goed produkt gekocht te hebben dus ik heb me er ook nooit druk om gemaakt en d8 ook niet dat het een probleem was, maar zo te lezen in de IIyama topics doen ze daar erg moeilijk over. Wat nu te doen
Volgens mij doen ze nooit zo vreselijk moeilijk hoor. Bel anders gewoon ff op. IIyama blijft toch gewoon IIyama, maakt dan toch niet uit waar je m koopt?
Ik heb het precies andersom.... Garantiekaart nog wel, maar bonnetje niet meer.. Ik ben pas fucked.....
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Verwijderd
Is je leverancier verantwoordelijk voor! Bel met hem/haar en laat hem/haar een garantiecertificaat regelen.
Ook als me monitor al dik 2 jaar oud is??Op maandag 18 juni 2001 12:34 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Is je leverancier verantwoordelijk voor! Bel met hem/haar en laat hem/haar een garantiecertificaat regelen.
Verwijderd
Als je het bij een goede zaak hebt gekocht, kan deze zo een nieuw bonnetje maken of een nieuwe factuur opsturen. Dat moet op zich geen probleem zijn.Op maandag 18 juni 2001 12:32 schreef Janoz het volgende:
Ik heb het precies andersom.... Garantiekaart nog wel, maar bonnetje niet meer.. Ik ben pas fucked.....
Ik heb 3x een Iiyama 451 gehad en nu een Philips, maar er is een garantiekaart bij mij blijven liggen.
Is een blanco kaart. Je mag hem van mij hebben.
Ok bedankt Rico!!, geef je adres maar door naar mijn e-mail adres grumbler@xs4all.nl dan stuur ik jou een envelop met daarin een retourenvelop. Is dat OK?Op maandag 18 juni 2001 13:14 schreef Rico het volgende:
Ik heb 3x een Iiyama 451 gehad en nu een Philips, maar er is een garantiekaart bij mij blijven liggen.
Ik kan die kaart dus gewoon bij elke monitor gebruiken??
Verwijderd
Ik heb zelf ook een Iiyama die een keer terug moest (me rgb was gbr geworden)
Had ook geen garantiekaart meer en monitor was 2 jaar oud.. Vriendelijke dame aan telefoon, die me gewoon om het serienummer vroeg. Die hebben ze toen daar nagecheckt. En kreeg ik alsnog me reparatie voor nop
Had ook geen garantiekaart meer en monitor was 2 jaar oud.. Vriendelijke dame aan telefoon, die me gewoon om het serienummer vroeg. Die hebben ze toen daar nagecheckt. En kreeg ik alsnog me reparatie voor nop
Ja, vreselijk ergOp maandag 18 juni 2001 12:32 schreef Janoz het volgende:
Je kunt toch gewoon de zaak waar je hem gekocht hebt vragen om een bon(voor de btw)...of zeg dat je het origineel kwijt bent. Dit heb ik ook al een aantal maal gedaan en het werkt zonder problemen
Goedluck, P
Het serienummer staat gewoon achterop de monitor.....?(zit hier op werk ...snappie..)Op maandag 18 juni 2001 13:45 schreef sheep het volgende:
Ik heb zelf ook een Iiyama die een keer terug moest (me rgb was gbr geworden)
...en staat ook gewoon in het OSDOp maandag 18 juni 2001 13:48 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
Het serienummer staat gewoon achterop de monitor.....?(zit hier op werk ...snappie..)
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Ik heb je geemaild.
Stuur mij je adres maar even dan stuur ik je die kaart wel op.
Ik gooi hem anders tzt toch weg.
En je kunt die kaart bij elke monitor gebruiken.
Mijn dank is GROOT!!!!Op maandag 18 juni 2001 14:00 schreef Rico het volgende:
Ik heb je geemaild.
Kan hier niet e-mailen.....(fijn Novell netwerkje waarbij alles, behalve surfen is uitgeschakeld.......kan zelfs niet webmailen...), maar mail je vanavond wel ff terug.
Fijn instituut dat GOT!!!
en bedrijf dient toch voor de belasting zijn fakturen minimaal 5 jaar te bewaren? dus die zullen ze zeker nog wel hebben...Op maandag 18 juni 2001 13:00 schreef MoNkToNk het volgende:
[..]
Als je het bij een goede zaak hebt gekocht, kan deze zo een nieuw bonnetje maken of een nieuwe factuur opsturen. Dat moet op zich geen probleem zijn.
Verwijderd
Voor iedereen die geen garantiekaart meer heeft maar wel de aankoopbon: bel naar Iiyama in Amsterdam (zie WWW.IIYAMA.NL), geef je adresgegevens door en binnen 2 dagen heb je n nieuwe kaart die je netjes invult en opstuurt naar Teleplan (alle info staat op de kaart).
Maken ze bij Iiyama geen enkel probleem van.
Maken ze bij Iiyama geen enkel probleem van.
Kaart is gepost.
Morgen heb je hem.
Iiyama doet daar niet moeilijk over en ik ook niet
Morgen heb je hem.
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!Op dinsdag 19 juni 2001 09:23 schreef Rico het volgende:
Kaart is gepost.
Morgen heb je hem.
Maar ik woon zelf in Grunn en ik werk in Hoogezand..dus je woont niet ver van me af.
Op dinsdag 19 juni 2001 14:33 schreef Rico het volgende:
Maar ik woon zelf in Grunn en ik werk in Hoogezand..dus je woont niet ver van me af.
offtopic:
Ik woon in Sappemeer, en Hielko (newsposter) woont hier ook in de buurt, nog meer HS'ers?
Ik woon in Sappemeer, en Hielko (newsposter) woont hier ook in de buurt, nog meer HS'ers?
The cyclographing developer
LOL d8 echt dat je aan de andere kant van NL woonde....don't know why....misschien gaak er vanuit dat het merendeel van de tweakers niet uit het noorden komt......ghiOp dinsdag 19 juni 2001 14:33 schreef Rico het volgende:
Vanaf 1 Juli kom ik uit het noordenOp woensdag 20 juni 2001 09:40 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
LOL d8 echt dat je aan de andere kant van NL woonde....don't know why....misschien gaak er vanuit dat het merendeel van de tweakers niet uit het noorden komt......ghi
Pagina: 1