Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
huis, tuin en keuken gebruik
Wat is je budget?
400,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
nee, maar een aardige accu is wel fijn als we in de tuin willen werken op de laptop. Daarom ook willen we een mat scherm.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
ik heb onlangs een dell i3 laptop gekocht met een glanzend scherm. Dat wil ik niet. de dell gaat terug naar Dell, maar nu de vraag: wat dan? de dell met glanzend scherm was voordelig (314,- met i3 processor (dell 3542-3177). Ik heb geen specifieke voorkeuren. Ik had zelf deze laptops gevonden (heb een i3 ingesteld als filter):
http://tweakers.net/price...;434389;437634/categorie/
Maar qua amd processoren heb ik nu niet gekeken. Wellicht dat er goede laptops met een AmD processor zijn die door mij filtert buiten mijn scope vallen. Ik heb gezocht maar weet niet welke processor ik minimaal moet hebben van AMD als ik bij Intel i3 als minimum opgeef.
Wat ga je met je laptop doen?
huis, tuin en keuken gebruik
Wat is je budget?
400,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
nee, maar een aardige accu is wel fijn als we in de tuin willen werken op de laptop. Daarom ook willen we een mat scherm.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
ik heb onlangs een dell i3 laptop gekocht met een glanzend scherm. Dat wil ik niet. de dell gaat terug naar Dell, maar nu de vraag: wat dan? de dell met glanzend scherm was voordelig (314,- met i3 processor (dell 3542-3177). Ik heb geen specifieke voorkeuren. Ik had zelf deze laptops gevonden (heb een i3 ingesteld als filter):
http://tweakers.net/price...;434389;437634/categorie/
Maar qua amd processoren heb ik nu niet gekeken. Wellicht dat er goede laptops met een AmD processor zijn die door mij filtert buiten mijn scope vallen. Ik heb gezocht maar weet niet welke processor ik minimaal moet hebben van AMD als ik bij Intel i3 als minimum opgeef.
[ Voor 13% gewijzigd door DeRooney op 11-07-2015 12:57 ]