Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Binnenkort ga ik een 2e 290 toevoegen aan mijn setup, samen met een nieuwe voeding die alles makkelijk aan kan. Ik heb verschillende vragen over mijn eerste samenstelling van een custom loop.
Ik zoek een?
Ik zoek alle onderdelen die nodig zijn voor een eerste custom loop. Mijn bedoeling met de custom loop is om ervoor te zorgen dat de videokaarten beter gekoeld worden (ik vind 82 graden teveel, wat alsnog gepaard gaat met de nodige herrie) en een cpu die ik eens stevig kan overklokken. Daarnaast vind ik het ook mooi, en is het voor mij al sinds ik mijn eerste pc heb gebouwd een droom
.
Wat is je budget?
Mijn max is 750 euro, hoe minder hoe beter
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind EK een goed merk, de blokken wil ik dan ook van EK hebben
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige setup:
Dit wordt nog aangeschaft:
En een afbeelding waar alles in moet komen (oude foto, indeling ongeveer hetzelfde, op de cpu koeler en de fans na):

Dit is waar ik aan zat te denken:
https://www.highflow.nl/index.php?dispatch=checkout.cart
Met de bedoeling de 240 bovenin te plaatsen, één 120 achter, buiten de kast en één onderaan.
Nu heb ik een aantal vragen:
- Gaat de koeling van de radiators genoeg zijn??
- Zijn de fittingen van goede kwaliteit, zolang er net zo weinig kans is op lekkages als die van EK, Bittspower etc. vind ik het goed
- Heb ik genoeg slang??
- Heb ik genoeg koelvloeistof??
- Kunnen de standaard Asus backplates blijven zitten als ik het koelblok gebruik??
- En als laatste, mis ik iets
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om mijn droom in de echte wereld te brengen
.
Binnenkort ga ik een 2e 290 toevoegen aan mijn setup, samen met een nieuwe voeding die alles makkelijk aan kan. Ik heb verschillende vragen over mijn eerste samenstelling van een custom loop.
Ik zoek een?
Ik zoek alle onderdelen die nodig zijn voor een eerste custom loop. Mijn bedoeling met de custom loop is om ervoor te zorgen dat de videokaarten beter gekoeld worden (ik vind 82 graden teveel, wat alsnog gepaard gaat met de nodige herrie) en een cpu die ik eens stevig kan overklokken. Daarnaast vind ik het ook mooi, en is het voor mij al sinds ik mijn eerste pc heb gebouwd een droom
Wat is je budget?
Mijn max is 750 euro, hoe minder hoe beter
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind EK een goed merk, de blokken wil ik dan ook van EK hebben
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige setup:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 239,45 | € 239,45 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z97 MAXIMUS VII RANGER | € 139,95 | € 139,95 |
| 1 | Asus R9290-DC2OC-4GD5 | € 292,- | € 292,- |
| 1 | WD Green WD20EZRX | € 77,90 | € 77,90 |
| 1 | Corsair Vengeance C70 (Gunmetal Black) | € 109,95 | € 109,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP4G3D1339DS1S00 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seasonic M12II Evo 620W | € 76,95 | € 76,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 102,- | € 102,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.074,15 | |
Dit wordt nog aangeschaft:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus R9290-DC2OC-4GD5 | € 292,- | € 292,- |
| 1 | EVGA SuperNOVA 850 G2 | € 140,51 | € 140,51 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 432,51 | |
En een afbeelding waar alles in moet komen (oude foto, indeling ongeveer hetzelfde, op de cpu koeler en de fans na):
Dit is waar ik aan zat te denken:
https://www.highflow.nl/index.php?dispatch=checkout.cart
Met de bedoeling de 240 bovenin te plaatsen, één 120 achter, buiten de kast en één onderaan.
Nu heb ik een aantal vragen:
- Gaat de koeling van de radiators genoeg zijn??
- Zijn de fittingen van goede kwaliteit, zolang er net zo weinig kans is op lekkages als die van EK, Bittspower etc. vind ik het goed
- Heb ik genoeg slang??
- Heb ik genoeg koelvloeistof??
- Kunnen de standaard Asus backplates blijven zitten als ik het koelblok gebruik??
- En als laatste, mis ik iets
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om mijn droom in de echte wereld te brengen
Lord-The-Gamer (L-T-G)