Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
The devil is in the details.
Behaalde resultaten in het verleden...? Maar ik ben geen trendwatcher, dat is mijn gevoel. Of zit ik daarnaast? Het is steeds meer minuten, steeds sneller, steeds meer MB's... en de prijzen blijven gelijk. Dus als ik me nu al vastleg op een abonnement van nu dan heb je over 3 maanden bijvoorbeeld opeens 4GMax met 2x zoveel MB's voor hetzelfde geld.Hahn schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:43:
Waarom denk jij dat prijzen naar beneden gaan?
Of gaan de prijzen net zo makkelijk omhoog?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Daarnaast kunnen ze je natuurlijk lokken met een nieuw toestel. We weten allemaal dat het alleen maar duurder is als je op die manier je nieuwe toestel regelt maar als je geen paar honderd euro op de plank hebt liggen is vier maanden wachten tot je een nieuw toestel kan "krijgen" erg lang als je huidige toestel half dood is.naitsoezn schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:47:
Die vier maanden regel is er niet (alleen) voor de consument, maar vooral voor de producent. Zij kunnen jou 2 maanden eerder dan de concurrent een aanbod doen....
[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 08-07-2015 20:49 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ok. Maar dan nogmaals mijn vraag: waarom zou IK dat doen? Als ik het vergelijk met voetballers die hun contract openbreken dan zijn er 2 partijen die er wat aan hebben:naitsoezn schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:47:
Die vier maanden regel is er niet (alleen) voor de consument, maar vooral voor de producent. Zij kunnen jou 2 maanden eerder dan de concurrent een aanbod doen....
1. De voetballer krijgt (vaak) een hoger salaris (per direct en niet "als zijn huidige contract is afgelopen")
2. De club heeft de voetballer langer gebonden en kan meer verdienen bij een transfer
Ik zie nog even niet wat ik aan de 4-maanden-eerder-verlengen-mag deal heb.
Als je al een tijdje lid bent. Is de kans groot dat ze je een extra aanbod kunnen doen, die niet op de website staat als je daar gaat verlengen.
Extra minutjes bellen of wat extra MB's. Omdat ze je willen behouden kan dat wel eens aantrekkelijk zijn als je nu beslist. Ipv over 4 maanden.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik heb vandaag met Tmobile gechat, maar het voelde niet of er iets te halen viel. Ik ben al 10 jaar lid ofzo.DarkSide schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 21:04:
Behalve online verlengen. Kan je ook nog even bellen wat voor aanbieding ze je kunnen geven.
Als je al een tijdje lid bent. Is de kans groot dat ze je een extra aanbod kunnen doen, die niet op de website staat als je daar gaat verlengen.
Extra minutjes bellen of wat extra MB's. Omdat ze je willen behouden kan dat wel eens aantrekkelijk zijn als je nu beslist. Ipv over 4 maanden.
Soms kan er nog een mooie maandelijkse korting bij komen die misschien niet meer 'beschikbaar' is op het moment dat het contract afloopt.
Wat DarkSide aangeeft heb ik bij TMobile ook nog nooit meegemaakt. En ik ben inmiddels ook al 15 jaar lid van de club.
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
@spaceboy. Het gaat zelden meteen in hoor. Alleen bij meer betalen bij een zelfde provider wel eens.
Je ziet het goed, er is weinig voordeel voor de klant. Ze proberen te overrompelen met een ogenschijnlijk puike deal waardoor mensen verlengen voor ze verderop kijken.
Als je wacht tot iets meer dan een maand tevoren krijg je vaak nog betere deal, zeker als je eerst roept dat het niks is en duur is en je verder kijken wil.
Sowieso krijg je vaak een betere deal als je via internet eens goed kijkt. Dan weten ze dat je vergelijkt en zijn ze scherper. Ook voor de eigen provider. Internet is eigenlijk altijd scherper dan winkels en winkels scherper dan telemarketing. En hun eigen internet is duurder dan de stunters (belsimpel tyhone mikey gsmweb ed zie pricewatch).Telemarketing moet het hebben van het wekken van de indruk dat je snel moet zijn met een buitenkans en werkt bij de grote groep mensen die niet alle prijzen kennen. En 4 maanden van te voren zijn dat er meer dan net te voren, want dan worden mensen langzaam wakker" loopt abb niet af? ".
Wat de providers ook doen is zo vroeg bellen omdat telefoons dan vaak nog redelijk zijn. Dan kan je mensen die niet direct zoeken een Sim Only aansmeren en ze blijmaken met 10 euro per maand minder en dan wat minuten meer die ze niet gebruiken.
Mensen trappen daar wel eens blij in. Terwijl je online dan 20 euro mjnder kan betalen. Zeker als je de MVNO s goed bekijkt.
[ Voor 3% gewijzigd door Schrudde op 11-07-2015 20:04 ]
Denk dat er met bellen meer te halen valt dat met chatten.spaceboy schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 21:06:
[...]
Ik heb vandaag met Tmobile gechat, maar het voelde niet of er iets te halen viel. Ik ben al 10 jaar lid ofzo.
Kom met ergens anders gevonden aanbiedingen (evt van concurrent).
Laat hun dan wat extra doen, zodat je niet naar de concurrent overloopt.
Ga niet akkoord, als je niet krijgt wat je hebben wil.
[ Voor 6% gewijzigd door mhr-zip op 13-07-2015 11:14 ]
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Helaas is in de telecom( en energie)markt de internetnomade spekkoper en de vaste klant vaak melkkoe.
Je mag 6 maanden van te voren verlengen, maar eigenlijk krijg je daarna een 2,5jaar contract, waarbij je weer 6 maanden van te voren mag verlengen. Het helpt je dus maar 1 keer.