Geluid van versterker aan een kant minder hard??

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views

• alecjw87
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09-07-2015
Het geluid van mijn versterker (QTX SPL500) is aan de ene kant minder hard.
Het moet aan de versterker liggen want ik heb de box op de andere kant gezet en had toen goed geluid ook heb ik de tulpstekkers (rechts en links) omgedraaid met nog steeds hezelfde probleem aan dezelfde kant!!! :/

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02-2025
Balance ???

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zoals ik in gambieter in "Geluid van versterker aan een kant minder hard?" zul je toch echt veel meer informatie moeten geven, en aangeven wat je zelf al hebt gedaan. De Balance knop is iets wat je toch simpel kunt proberen.

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 08-07-2015 20:50 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Inderdaad, het lijkt er op dat het geluid minder hard is aan één kant; bedankt voor deze mededeling.

Zonder gekheid, op deze manier zul je natuurlijk weinig bereiken met je topic er staat immers vrij weinig in en je stelt niet eens een concrete vraag.
Heb je overigens al iets eenvoudigs als de balans gecontroleerd zoals ondertussen al diverse keren is aangegeven?

Ik adviseer je om minstens de quickstart voor een goed topic eens door te nemen. Steek er dus eens wat meer energie en tijd in. Goede topics krijgen namelijk betere antwoorden.

Dit topic is gesloten.