Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo :w

Ik heb nou 2 maanden mijn s6 edge. Vorige week heb ik de scherm laten vervangen omdat de clear view cover krassen had veroorzaakt.
Nu valt het me op dat mijn toestel erg warm wordt bij het opladen of bekijken van filmpjes, is dit normaal?

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:03
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:43:
Hallo :w

Ik heb nou 2 maanden mijn s6 edge. Vorige week heb ik de scherm laten vervangen omdat de clear view cover krassen had veroorzaakt.
Nu valt het me op dat mijn toestel erg warm wordt bij het opladen of bekijken van filmpjes, is dit normaal?
Heeft Samsung het zelf vervangen?

Of een reparatie boer met nep onderdelen (ook al beweren ze dat ze echt zijn).

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 22:00

The Wizard

Moderator Mobile
Is normaal, tijdens het opladen komt doordat er gebruik wordt gemaakt van een snellader, andere toestellen met vergelijkbare techniek worden ook warm. Het kijken van een film zou in principe geen warmte moeten veroorzaken, welke app gebruik je daarvoor? Sommige apps maken geen gebruik van hardwarematige versnelling waardoor de CPU alles moet decoderen, wat veel energie kost en de CPU is behoorlijk bezig waardoor deze warm wordt.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)