Je verkoop account tijdelijk op inactief zetten.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwieg
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-01-2024
Beste TWEAKERS,

Dit ontving ik van BOL.COM:

Beste pwieg,
De komkommertijd is weer aangebroken. Lukt het niet om tijdens je vakantie je bestellingen af te handelen? Sluit dan via je Verkoopaccount, middels het kopje 'Afwezigheid', tijdelijk je bol.comwinkel. Zo voorkom je teleurgestelde klanten.

We zien je graag terug en voor nu….Een hele fijne zomer toegewenst!!

Met vriendelijke groet,

Bij deze het verzoek of TWEAKERS VRAAG & AANBOD dit ook zou willen maken! zodat je advertenties niet verlopen tijdens je vakanties,
al je advertenties dan ook NIET zichtbaar zijn en men dus ook niet weet dat je met vakantie bent! Niets is dus meer zichtbaar gedurende die periode die je zelf hebt ingesteld.
En ook geen teleurstellingen van mensen die op een advertentie hebben gereageerd geen bericht, reactie terug ontvangen (Zoals ik dat hier op Tweakers Vraag&Aanbod thans ervaar). Je dient ook zelf weer je account te activeren als je terug bent van vakantie, maar niet al je advertenties opnieuw hoeft te plaatsen wat veel werk is.

Alvast bedankt, en hoop op uitwerking hiervan.

[ Voor 6% gewijzigd door pwieg op 08-07-2015 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je weet dat jeop vakantie gaat kun je toch ook gewoon even niet adverteren? Dat weet je meestal al wel even van te voren, kun je dus gewoon rekening mee houden lijkt me.
Tenzij je een shitload aanbiedt en het er tot sint juttemis op laat staan. Maar daar is V&A in beginsel niet voor bedoeld imho.
Ik snap je request...maar mijn gedachte is dat je nu de devvers met jouw probleem opzadelt.

Dat Bol zoiets wel doet is heel slim van ze. Die info is goud waard (weten wat een persoon wanneer doet) op marketing gebied en het zorgt ervoor dat ze de kopers blijven trekken die anders wegens slechte ervaringen weg zouden lopen. Tactisch dus een slimme zet om winstderving af te wenden. Lijkt me in een bedrijf waar productverkoop de core business is vrij logisch om te doen. Maar T.net leeft niet van verkopen. Adverteren is ook gratis enzo ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Tja waarom wil je je advertenties in je vakantie aanbieden als je toch niet kan reageren en dat dan oplossen door aan te geven 'ze staan er, maar doe maar net alsof ze er niet zijn' ;)
Is uiteindelijk een communicatie kwestie oplossen met technische middelen, wat nooit werkt.
Als ik een paar dagen of weken niet kan reageren haal ik m'n advertenties eraf (heb er op het moment sowieso geen), anders schept het een beetje verkeerde verwachtingen...

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-10 11:37
Uhm...?
0 advertenties geplaatst

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwieg
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-01-2024
Beste,
Ik heb zelf gereageerd op een te koop advertentie bij V&A, en krijg t.o.h. GEEN reactie, ondanks div. berichtjes van mij.

Zelf adverteer ik met schoolboeken op Bol.com en overige huis spullen op Marktplaats.

Ik vind het wat bol.com doet helemaal niet zo gek. Ik heb het ook aan MP voorgelegd en die gaar er serieus naar kijken.

wat RGAT zegt klopt niet. want als je je account op non actief zet, ziet niemand meer je advertenties.
En een adv. plaatsen neemt best wel wat tijd in beslag! en je aanbod zal m.i. heus niet binnen een week verkocht zijn.

Dus al met vind ik het helemaal geen gek idee/service.

En waarom moet ik beoordeeld worden? Helaas, nog niemand heeft pwieg beoordeeld.

Ik ben maar een simple email ontvanger en heel zelden, eigenlijk laatste week kijk ik op aanraden van iemand naar een goede macbook voor mijn kids.
no more.

thks mvrgr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:22
pwieg schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 22:41:
Ik heb zelf gereageerd op een te koop advertentie bij V&A, en krijg t.o.h. GEEN reactie, ondanks div. berichtjes van mij.
Dat kán natuurlijk aan de vakantieperiode liggen maar dat hoeft helemaal niet ;) Voor het zelfde geld stuur je iemand een berichtje die maar eens per week op Tweakers langskomt (veelal staat hetzelfde spul dan overigens tegelijkertijd ook op Marktplaats aangeboden is mijn ervaring :+ )
En waarom moet ik beoordeeld worden? Helaas, nog niemand heeft pwieg beoordeeld.
Niets moet. Na het komen tot een (ver)koopovereenkomst kan de andere partij een beoordeling voor je achterlaten over de afhandeling. Datzelfde kun jij dan uiteraard ook doen.
Ik ben maar een simple email ontvanger en heel zelden, eigenlijk laatste week kijk ik op aanraden van iemand naar een goede macbook voor mijn kids.
no more.
Je kunt ook overwegen een 'Vraag'-advertentie te plaatsen. In dat geval zou ik wel aanraden wat regelmatiger langs te komen, anders krijg je weer dat de ander denkt dat je op vakantie bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Inderdaad een slimmer zet van Bol.com vanuit commercieel oogpunt. Ik denk dat ik mee moet gaan in de comments hierboven. Het lijkt me wat technisch gezien wat heftig om hier iets voor te maken, terwijl je er zelf gemakkelijk voor kunt kiezen je advertentie niet te plaatsen als je niet in de gelegenheid bent om er over te communiceren. Bedankt voor het delen!
Pagina: 1