Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Betrouwbare, snelle laptop. Maximaal €1500. Macbook?

Pagina: 1
Acties:

• GuerrillaDawg
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-02-2021
Wat ga je met je laptop doen?

Ik zoek eigenlijk vooral een laptop die koel en stil blijft, maar tegelijkertijd ook een goede accuduur heeft en in staat is om bepaalde programma's zoals Photoshop vlotjes te draaien. Gamen is niet echt belangrijk, daarvoor heb ik al een PlayStation 4. De mogelijkheid om wat indie games te spelen is misschien mooi meegenomen, maar hoeft niet.

Naast bovenstaande behoeften is het vooral belangrijk dat ik een betrouwbare laptop koop die wel een lange tijd meegaat. Ik wil kwaliteit, dat is voor mij belangrijker dan één of andere monster grafische kaart. Qua gebruik is het gewoon belangrijk dat ik zonder "vertraging" Photoshop kan gebruiken en series kan bekijken. Een SSD zou wel handig zijn omdat de gebruikelijke laptop HDDs nogal snel traag durven gaan.

In zijn geheel zou ik eigenlijk graag een betrouwbare laptop hebben die niet meteen inboet aan kwaliteit en een die ik meerdere jaren zou kunnen gebruiken. Vooral na het werk.

Wat is je budget?

Ongeveer €1500, dat is mijn maximum.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?

Betwijfel het.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Ik denk voorlopig aan Apple. De Macbook Pro lijn ligt volgens mij het dichtste bij mijn voorkeuren. Ik ben alleen niet zeker hoe ze qua performantie zijn. Je hoort namelijk wel veel dat je meer betaalt voor de kwaliteit van de onderdelen, dat terwijl de performantie misschien ietwat minder is.

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-11 13:55

Kek

3flix

die performance is voor een macbook pro wel ok, als je naar de gewone macbook gaat kijken ofzo, dan lever je in op de looks en dattie zo licht is enzo...

• GuerrillaDawg
Kek schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:00:
die performance is voor een macbook pro wel ok, als je naar de gewone macbook gaat kijken ofzo, dan lever je in op de looks en dattie zo licht is enzo...
Denk je dat de Macbook pro versie (die rond de €1500) genoeg zal zijn? Die heeft ook een SSD denk ik, ook al is er niet zoveel ruimte.

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-11 13:55

Kek

3flix

ik zou deze nemen:

Afbeeldingslocatie: http://s3.postimg.org/viruv5jmr/Screen_Shot_2015_07_08_at_19_03_21.png

• GuerrillaDawg
Hoe kom je aan die prijs? Kost €1649 hier.

• Tommert38
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-11 10:33
Ik denk in de Apple Store voor het onderwijs.

• pwieg
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-01-2024
Of Deze:

http://www.campusshop.nl/...tina-display/details.aspx 1499,- incl sleeve en gratis verzending, excl. software.

en dan nog je SOFTWARE!

Verwijderd

De Macbook Pro's zijn prima laptops, ik denk dat je er prima tevreden mee zou zijn. Eventueel kan je ook nog kijken naar een Dell XPS 15 of 13.
Pagina: 1