Toevallig viel mijn oog zojuist op een advertentie van een 256GB grote USB stick van maar €50. Nu gebeuren er in V&A nog wel eens rare dingen met veiling waarbij het direct weg moet, maar bij dit was dat niet het geval. Kijkend naar andere advertenties van deze tweaker (die sinds mei 2011 nog helemaal niks gedaan heeft hier), viel in oog op een Micro SD card van 256GB. Eveneens voor de prijs van €50. Het viel mij echter op dat er geen gelinkt product stond naar de PW en na een korte zoekactie kwam ik erachter dat de fabrikant van de SD-kaart die grootte helemaal niet hanteert. Tenminste de grootste Class 10 MicroSDXC kaart van Adata is een 64GB kaartje van €25. Overigens is Sandisk de enige die een MicroSDkaart in de handel heeft met een grootte van 200GB alleen kost dit ding €240.
Oftewel, dit kan niet anders zijn dan een neppe China kloon. Het gaat om deze advertenties:
V&A aangeboden: 256Gb Micro-SD Card incl. Adapter (Nieuw)
V&A aangeboden: Nieuwe 256Gb Mini USB Stick.
Is er een reglement wat betreft dergelijke acties? Dit lijkt mij namelijk teveel op oplichting.
Oftewel, dit kan niet anders zijn dan een neppe China kloon. Het gaat om deze advertenties:
V&A aangeboden: 256Gb Micro-SD Card incl. Adapter (Nieuw)
V&A aangeboden: Nieuwe 256Gb Mini USB Stick.
Is er een reglement wat betreft dergelijke acties? Dit lijkt mij namelijk teveel op oplichting.