Naar aanleiding van nieuws: Tinder introduceert geverifieerde accounts
Ook hier weer een hele discussie (gedownmod wegens off topic overigens) over waarom dit überhaupt nieuwswaarde heeft. Naar mijn mening verwoordt FuaZe het redelijk treffend:
Het zijn volgens mij gewoon updates van software, niets meer niets minder. Waarom daar hele artikelen mee vullen, en niet gewoon onder de software update zetten? Nu zijn het regelmatig nieuwsberichten waarbij veel in herhaling gevallen wordt, wat gespeculeerd wordt en wat randinformatie die iedere geïnteresseerde lezer toch al weet omdat die het product kent. Allemaal alleen maar om het een beetje body te geven, althans: zo lijkt het.
Tweakers lijkt op deze manier soms meer op een geruchten-kopieermachine dan op een techsite die hard-/software op de proef stelt.
Ook hier weer een hele discussie (gedownmod wegens off topic overigens) over waarom dit überhaupt nieuwswaarde heeft. Naar mijn mening verwoordt FuaZe het redelijk treffend:
En geekeep:Wat ik ergerlijk vond was dat het hele verhaal is:
"Tinder gaat gebruikers verifiëren, we hebben alleen geen idee hoe en daarom een aantal speculaties: ... En nu wat rand informatie over Tinder om toch meer inhoud te hebben."
Nu boeit het mij niet zozeer dat het om een dating-site/-app gaat, maar in zijn algemeenheid: wat is de nieuwswaarde hiervan? Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor nieuws: NS Reisplanner-app voegt ondersteuning voor tram en bus toeHet gaat er om dat Tweakers naar eigen zeggen technologie op de proef stelt.
Een nieuwsartikel over een uitgebreide accountondersteuning van een datingapp is net zo technologie-waardig als dat kimholland.com overstapt op een beveiligde https-verbinding.
Het zijn volgens mij gewoon updates van software, niets meer niets minder. Waarom daar hele artikelen mee vullen, en niet gewoon onder de software update zetten? Nu zijn het regelmatig nieuwsberichten waarbij veel in herhaling gevallen wordt, wat gespeculeerd wordt en wat randinformatie die iedere geïnteresseerde lezer toch al weet omdat die het product kent. Allemaal alleen maar om het een beetje body te geven, althans: zo lijkt het.
Tweakers lijkt op deze manier soms meer op een geruchten-kopieermachine dan op een techsite die hard-/software op de proef stelt.
Tjolk is lekker. overal en altijd.