Hallo vrienden van tweakers! Ik heb voor jullie de vragenlijst ingevuld:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil overstappen van het gamen op een console naar het gamen op een PC. Met het budget dat ik heb hoop ik de nieuwe(re) games te kunnen spelen op Ultra / High. Daarnaast doe ik zo nu en dan aan videobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs wil ik rond de €800 houden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een geluidsset, monitor, toetsenbord en muis heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik relatief nieuw ben in de wereld van de Game-PC. Ik heb een lijstje gemaakt wat ik denk nodig te hebben maar ik kan er (ernstig) naast zitten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeuren voor bepaalde merken heb ik niet. Persoonlijk ga ik niet graag voor het goedkoopste van het goedkoopste omdat dit kwalitatief toch in veel gevallen mindere producten zijn. Mocht ik me vergissen dan hoor ik het graag.
Ga je overklokken?
Nee
Op dit moment heeft mijn wenslijst een totaalprijs die boven mij budget ligt. Aan jullie de vraag hoe ik de kosten het best kan drukken en nog steeds mijn doelstelling, games op Ultra of High spelen, kan realiseren.
Daarnaast wil ik nog even vermelden dat ik nog nooit een PC heb gebouwd. Als ik eventueel nog kabels o.i.d. moet kopen dan stel ik het zeer op prijs als dat vermeld wordt!
Ik heb een familielid die me eventueel kan helpen met de bouw, mocht dit nodig zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil overstappen van het gamen op een console naar het gamen op een PC. Met het budget dat ik heb hoop ik de nieuwe(re) games te kunnen spelen op Ultra / High. Daarnaast doe ik zo nu en dan aan videobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs wil ik rond de €800 houden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een geluidsset, monitor, toetsenbord en muis heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik relatief nieuw ben in de wereld van de Game-PC. Ik heb een lijstje gemaakt wat ik denk nodig te hebben maar ik kan er (ernstig) naast zitten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeuren voor bepaalde merken heb ik niet. Persoonlijk ga ik niet graag voor het goedkoopste van het goedkoopste omdat dit kwalitatief toch in veel gevallen mindere producten zijn. Mocht ik me vergissen dan hoor ik het graag.
Ga je overklokken?
Nee
Op dit moment heeft mijn wenslijst een totaalprijs die boven mij budget ligt. Aan jullie de vraag hoe ik de kosten het best kan drukken en nog steeds mijn doelstelling, games op Ultra of High spelen, kan realiseren.
Daarnaast wil ik nog even vermelden dat ik nog nooit een PC heb gebouwd. Als ik eventueel nog kabels o.i.d. moet kopen dan stel ik het zeer op prijs als dat vermeld wordt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| Processor | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,80 | € 180,80 |
| Moederbord | Asus Z97-PRO GAMER | € 130,10 | € 130,10 |
| Videokaart | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 365,- | € 365,- |
| HDD | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 48,50 | € 48,50 |
| Behuizing | Aerocool Cyclops Advance | € 41,90 | € 41,90 |
| Geheugen | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 49,99 | € 49,99 |
| Voeding | Cooler Master GM G550M | € 59,80 | € 59,80 |
| SSD | Crucial BX100 250GB | € 85,- | € 85,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 961,09 | |