Opel Navi 900 dood

Pagina: 1
Acties:
  • 2.675 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327352

Topicstarter
Hallo iedereen,

Eergisteren kreeg ik het lumineuze idee om een firmware update te doen van mijn NAVI 900 in mijn opel Insignia van 2012. Blijkbaar zijn er 2 versies. Deze met een rood thema en deze met een carbon thema. (Waarschijnlijk onofficiële skins)

Eerst eens het rode thema getest. USB-stick erin, nieuwe firmware herkend, installeren ... 10 minuten later nieuwe versie met rood thema.Geen probleem tot hiertoe, dus het carbon thema testen.

USB-stick erin, nieuwe firmware op stick herkend, installeren (duurt minder lang) herstart... zwart scherm. Geen sensor geluid meer, geen richtingaanwijzer geluid meer,... kortom de navi is dood. :-(

Batterij eraf halen en terug aansluiten helpt niet. Zijn er mensen die iets soortgelijks al eens meegemaakt hebben / een oplossing gevonden hebben? Ik vrees zelf dat het een nieuwe unit zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobKJ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:36
En wat zei de Opel dealer? Lijkt me toch dat ze daar de firmware kunnen terugzetten.

Anoniem: 1255834

ik heb ook dit probleem ik heb het adres van verotronics door gekregen die heb ik gebeld en hun zouden het kunnen oplossen
alleen heb ik het zomaar gekregen zonder zelf updates er op te zetten hij begon uit zichzelf raar te doen

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 1255834 op 18-09-2019 14:13 ]

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:29

Mx. Alba

hen/die/zij

Een kick van 4 jaar is niet erg nuttig denk ik... Deze gaat derhalve op slot. Mocht iemand het met die beslissing niet eens zijn, stuur me dan een DM.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Dit topic is gesloten.