Ik heb voor een paar gebruikers een HP Z1 geplaatst. Schitterend toestel. Enkel klachten van de gebruikers op één vlak: het scherm is reflecterend wat een "spiegel effect" veroorzaakt wat inderdaad zeer storend is. Geen idee wat de toegevoegde waarde van dit reflecterend maken van de schermen zou moeten zijn. Google-gewijs vond ik de raad het toestel weg te draaien van licht-invalshoeken e.d. maar om het even hoe we de toestellen positioneren, de spiegel blijft.
Ik vroeg me af, bestaat er niet zo'n soort filter die ik voor deze schermen kan aanbrengen die het spiegeleffect wegnemen? Ik kan google-gewijs niet zo onmiddellijk wat vinden, maar er zullen nog wel Tweakers zijn die dit probleem voorhebben met een Z1? Heel fijn toestel overigens.
Ik vroeg me af, bestaat er niet zo'n soort filter die ik voor deze schermen kan aanbrengen die het spiegeleffect wegnemen? Ik kan google-gewijs niet zo onmiddellijk wat vinden, maar er zullen nog wel Tweakers zijn die dit probleem voorhebben met een Z1? Heel fijn toestel overigens.
[ Voor 6% gewijzigd door demichel op 08-07-2015 14:14 ]
There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.