Ik wil MKV video bestanden nederlands talig maken, zodat ze zodra ze starten gelijk de Nederlandse taal afspelen. Ik heb momenteel al 5 converters gebruikt maar ze hebben allemaal een addertje onder het gras. Dus mijn vraag is wat gebruiken jullie?
Je hebt nu dus MKV's met meerdere audio sporen (Eng en Dut waarschijnlijk).
Wil je de Engelse verwijderen? Of wil je Dut default maken?
Met Handbrake kan je volgens mij de MKV opnieuw maken en dan ervoor zorgen dat je als output alleen de nederlandse taal hebt.
En als je beide sporen wilt blijven behouden kan je bv in Kodi aangeven welke taal als voorkeur moet staan bij het afspelen.
Wil je de Engelse verwijderen? Of wil je Dut default maken?
Met Handbrake kan je volgens mij de MKV opnieuw maken en dan ervoor zorgen dat je als output alleen de nederlandse taal hebt.
En als je beide sporen wilt blijven behouden kan je bv in Kodi aangeven welke taal als voorkeur moet staan bij het afspelen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Jij snapt het DarkSide. Ik wil de Dut als enige output hebben.
MKVToolnix is hier ideaal voor.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Je bent niet op zoek naar een nieuw besturingssysteem, dus Windows Clients is niet de juiste plaats. Ik verplaats je topic naar Client Software Algemeen.
Welke tools heb je bekeken, wat zijn je ervaringen er mee, waarom bevielen ze niet? <-- Niet slechts 'verplichte informatie' voor een topicstart, ook nuttige info voor anderen op zoek naar dergelijke tools.
Welke tools heb je bekeken, wat zijn je ervaringen er mee, waarom bevielen ze niet? <-- Niet slechts 'verplichte informatie' voor een topicstart, ook nuttige info voor anderen op zoek naar dergelijke tools.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)