Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Sidebar Acties link werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Topicstarter
Regelmatig klik ik eens op de links onder het kopje acties in de side-bar. Echter regelmatig valt het mij op dat de links niet werken, bijvoorbeeld:
04-06 Koop nu je kaartje voor de Tweakers
20-05 Vijf tweakers testen de zakelijke die

Het kopieren van de link in de adresbalk zorgt er wel voor de je naar de juiste pagina gaat.
pubads.g.doubleclick.net/gampad/clk?id=59258874&iu=/7455/twkvnu-nl/tweakers/clickcommands/nonspot
pubads.g.doubleclick.net/gampad/clk?id=59071194&iu=/7455/twkvnu-nl/tweakers/clickcommands/nonspot

Ik gebruik Chrome als browser, wellicht gaat het bij andere wel goed?

Probleem is opgelost, adblock plus stond aan.... naast adblock die wel uitgeschakeld stond |:(
Na volledig uitschakelen werkten de links wel. Hoewel ik Tweakers ook daar op een whitelist had staan..

Conclusie, Adblocker (plus?) zorgt ervoor dat actie-links niet werken. Wellicht een idee om het volledige kopje acties te laten verdwijnen voor Adblock gebruikers (die Tweakers niet white-listen)?

En Ghostery weet blijkbaar met het blokkeren van trackers ook reclame tegen te houden? Zelf bij het aanzetten van alle trackers muv Analytics blijven ze onzichtbaar. Bij deze maar op alle extensies maar volledig ge-white-list O-) .

[ Voor 26% gewijzigd door Case_C op 08-07-2015 11:08 ]

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-11 16:07
Ik heb hetzelfde probleem vaak opgemerkt, het probleem zit in het gebruik van Adblock.

[ Voor 26% gewijzigd door timmert26 op 08-07-2015 10:56 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dit gaan we niet fixen. En ja, ook Ghostery en andere 'tracking protection' tools blokkeren effectief reclame en links via bijvoorbeeld doubleclick.

Intentionally left blank