Toon posts:

Gaming pc voor de nieuwste titels ongeveer 1000,- euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allen,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe gaming pc, maar mijn kennis over onderdelen en vooral of ze met elkaar compatibel zijn is gering. Ik zag in het topic 'Mainstreamgamesysteem juli 2015' een computer van ongeveer de prijs die ik ervoor wil geven. Kan ik met zo'n systeem de nieuwste titels op de hoogste grafische instellingen spelen?

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de nieuwste titels op de hoogste grafische settings kunnen spelen, zoals The Witcher 3.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Het bedrag voor de losse onderdelen mag rond de 1000,- euro zijn. Dit is dus zonder het in elkaar zetten en zonder verzendkosten.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een monitor, keyboard, muis en boxen.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik had deze lijst gevonden ergens in de topic mainstreamgamesysteem juli 2015: Verwijderd in "[BBG] Mainstreamgamesysteem juli 2015"

Het kan ook behoorlijk warm worden op mijn kamer, dus ik vroeg me af of ik meerdere en/of betere koelers nodig heb of andere hardware met betere koeling? Ik vind het niet erg om hier wat extra geld voor uit te geven, want ik vind het belangrijk dat de pc niet overhit zal raken en daarbij ook geen lawaai maakt terwijl ik aan het gamen ben.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 180,80€ 180,80
1ASRock Fatal1ty B85 Killer€ 82,95€ 82,95
1MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G€ 360,95€ 360,95
1Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB€ 72,50€ 72,50
1NZXT S340 Zwart€ 65,95€ 65,95
1be quiet! Pure Rock€ 29,95€ 29,95
1Kingston HyperX Fury red HX318C10FR/8€ 51,65€ 51,65
1Seasonic S12G 450W€ 67,95€ 67,95
1Crucial BX100 250GB€ 81,95€ 81,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 994,65

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau het liefst zo stil mogelijk en bestendig zijn tegen warme temperaturen.

Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.

Alvast zeer bedankt voor de reacties.

• Vini-Vidi-Vici
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-05-2024
prima setup! ik zou alleen je huidige CPU koeler vervangen voor de Mugen 4. Deze is stiller en koelt beter. pricewatch: Scythe Mugen 4 PCGH Edition

-

• Szwoar
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 28-11 15:09

Szwoar

En door

Niks aan te merken op de build! Als je je afvraagt hoe goed deze PC de games afspeelt die jij gaat spelen, kun je benchmarks opzoeken van je GPU. Hieruit kun je goed opmaken hoeveel FPS je op de gewenste instellingen gaat halen, zodat je niet voor onvoorziene verassingen komt te staan.

Misschien een idee om wat mooi gesleevede verlengkabels te halen om je build af te maken. Of een voeding die al mooi gesleevede kabels heeft, al gaat dit wel iets duurder uitpakken. Dit is echter alleen cosmetisch, en zal geen invloed hebben op de prestaties

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Verwijderd

Topicstarter
@PAHvandam
Bedankt voor je advies. Ik zal mijn huidige koeler vervangen met de Mugen 4.

@Szwoar
Ik zal eens kijken naar die benchmarks. Ik ben niet echt geïnteresseerd in het cosmetische gebeuren van de gaming pc, aangezien deze onder mijn bureau komt te staan, maar in ieder geval bedankt.

Hoe zit het met de behuizing en de voeding. Is de voeding sterk genoeg om bij hogere temperaturen zonder lawaai te kunnen gamen? En is de luchtcirculatie van deze behuizing goed genoeg? Als er betere alternatieven zijn dan hoor ik dit graag. Het maakt niet uit als het hierdoor iets duurder wordt.