Hoi allen,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe gaming pc, maar mijn kennis over onderdelen en vooral of ze met elkaar compatibel zijn is gering. Ik zag in het topic 'Mainstreamgamesysteem juli 2015' een computer van ongeveer de prijs die ik ervoor wil geven. Kan ik met zo'n systeem de nieuwste titels op de hoogste grafische instellingen spelen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de nieuwste titels op de hoogste grafische settings kunnen spelen, zoals The Witcher 3.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het bedrag voor de losse onderdelen mag rond de 1000,- euro zijn. Dit is dus zonder het in elkaar zetten en zonder verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een monitor, keyboard, muis en boxen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik had deze lijst gevonden ergens in de topic mainstreamgamesysteem juli 2015: Verwijderd in "[BBG] Mainstreamgamesysteem juli 2015"
Het kan ook behoorlijk warm worden op mijn kamer, dus ik vroeg me af of ik meerdere en/of betere koelers nodig heb of andere hardware met betere koeling? Ik vind het niet erg om hier wat extra geld voor uit te geven, want ik vind het belangrijk dat de pc niet overhit zal raken en daarbij ook geen lawaai maakt terwijl ik aan het gamen ben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau het liefst zo stil mogelijk en bestendig zijn tegen warme temperaturen.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Alvast zeer bedankt voor de reacties.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe gaming pc, maar mijn kennis over onderdelen en vooral of ze met elkaar compatibel zijn is gering. Ik zag in het topic 'Mainstreamgamesysteem juli 2015' een computer van ongeveer de prijs die ik ervoor wil geven. Kan ik met zo'n systeem de nieuwste titels op de hoogste grafische instellingen spelen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de nieuwste titels op de hoogste grafische settings kunnen spelen, zoals The Witcher 3.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het bedrag voor de losse onderdelen mag rond de 1000,- euro zijn. Dit is dus zonder het in elkaar zetten en zonder verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een monitor, keyboard, muis en boxen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik had deze lijst gevonden ergens in de topic mainstreamgamesysteem juli 2015: Verwijderd in "[BBG] Mainstreamgamesysteem juli 2015"
Het kan ook behoorlijk warm worden op mijn kamer, dus ik vroeg me af of ik meerdere en/of betere koelers nodig heb of andere hardware met betere koeling? Ik vind het niet erg om hier wat extra geld voor uit te geven, want ik vind het belangrijk dat de pc niet overhit zal raken en daarbij ook geen lawaai maakt terwijl ik aan het gamen ben.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,80 | € 180,80 |
| 1 | ASRock Fatal1ty B85 Killer | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 360,95 | € 360,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 72,50 | € 72,50 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | be quiet! Pure Rock | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury red HX318C10FR/8 | € 51,65 | € 51,65 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 81,95 | € 81,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 994,65 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau het liefst zo stil mogelijk en bestendig zijn tegen warme temperaturen.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Alvast zeer bedankt voor de reacties.