Toon posts:

Apple ID aanmaken werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Mijn telefoon wordt opgestuurd voor het maken van een beeldscherm en ben hem nu dus zo'n 2 tot 5 maanden kwijt (via verzekering). Ik had een Samsung. Nu heb ik een Iphone 4 geleend om deze tijd door te komen van een vriend.

Nu heb ik geen apple account, en wil deze aanmaken. Wel handig als ik iets wil downloaden! Nu kwam ik een aardig eind, totdat ik verplicht was in te vullen: mastercard, visa of nog iets, (geen andere keuze als ING of iets mogelijk), en moest ik hiervan het nummer van deze kaart en nog een raar nummer invullen. Dat laatste nummer was geen nummer van een normale pinpas sowieso. Maar ik moet hem invullen, anders kom ik dus niet verder en geeft hij aan dat ik verplichte velden niet heb ingevuld. De vraag: hoe kom ik nu verder?!

Ik heb gekeken op internet en hier via de apple site uiteindelijk een account aan kunnen maken. Hier kreeg ik alle vragen, behalve die van het betalen dus ik sprong al bijna een gat in de lucht. Maar op het moment dat ik in wil loggen bij de 'applestore' op de telefoon, geeft hij alsnog aan dat het account nog niet in orde is en start hij automatisch weer het scherm op waar ik dit van die betalingen aan moet geven. Ik heb geen master of visa card, kan er niet meer van maken...

Ik hoor graag of iemand dit probleem herkend, mij hiermee kan helpen. Ik word er in ieder geval moe van. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:20
Probeer eens een gratis app te downloaden in de App Store, en vanuit daar een Apple ID aan te maken. Dan kan je kiezen voor de betaalmethode Geen.

https://support.apple.com/nl-nl/HT204034