Hallo ik zoek een laptop voor school en programmeren denk vooral aan Visual Studio, Atom en Eclipse.
Wat ga je met je laptop doen
Maximaal €1300,-
Merken
Bij voorkeur Dell of Asus
Geen Apple, Mac OS is echt niet handig bij mijn opleiding en ik kan niet zo goed met een global menu werken. Liever ook geen Acer, slechte ervaring mee.
Extra informatie
Ik heb nu een 17" laptop maar die is echt te zwaar om de hele dag mee te shouwen (Hij is ergens tussen de 2.8 en 3kg + boeken)
Ik zit zelf aan een XPS 13 te denken, maar ik ben bang dat het scherm te klein is, en dat is dan ook mijn vraag: is 13" te klein voor programmeren?
Model XPS dat ik ongeveer in gedachten heb:
Als iemand een screenshot kan sturen van een XPS 13 full hd (of een andere 13.3 inch laptop met 1920x1080 resultie) met 2 vensters naast elkaar ben ik helemaal blij
Wat ga je met je laptop doen
- Verslagen schrijven
- Programeren in C#, Java, PHP
- webdesign met Gimp
- Casual gaming; bijvoorbeeld Civ 5 (niet vereist, ik kan ook gewoon in home streaming gebruiken)
Maximaal €1300,-
Merken
Bij voorkeur Dell of Asus
Geen Apple, Mac OS is echt niet handig bij mijn opleiding en ik kan niet zo goed met een global menu werken. Liever ook geen Acer, slechte ervaring mee.
Extra informatie
Ik heb nu een 17" laptop maar die is echt te zwaar om de hele dag mee te shouwen (Hij is ergens tussen de 2.8 en 3kg + boeken)
Ik zit zelf aan een XPS 13 te denken, maar ik ben bang dat het scherm te klein is, en dat is dan ook mijn vraag: is 13" te klein voor programmeren?
Model XPS dat ik ongeveer in gedachten heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Dell XPS 13 (2015) 9343-6775 | € 1.281,39 | € 1.281,39 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.281,39 | |
Als iemand een screenshot kan sturen van een XPS 13 full hd (of een andere 13.3 inch laptop met 1920x1080 resultie) met 2 vensters naast elkaar ben ik helemaal blij