Upgraden PC

Pagina: 1
Acties:

• Mushiced
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-04-2025
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
In principe componenten die mijn pc aanzienlijk verbeteren, niet uit op een nieuwe pc

Wat is je budget?
400 euro is toch wel zo'n beetje de max

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor elk merk wat met de andere componenten samen gaat

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Een pc voor thuis, met name om te gamen en om 4K films te bekijken

Intel(R) Core(TM) i5-3570K CPU @ 3.40GHz
AMD Radeon HD 7800 Series (4GB)
Memory 8.2 GB
600 watt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou beginnen met het upgraden van je videokaart. Een CPU upgrade zal niet zo heel veel uitmaken. Of het upgraden van de videokaart mogelijk is hangt af van je voeding, een 600W voeding kan prima zijn, maar als je bijv een MS-Tech prul erin hebt hangen dan zou je die ook nog moeten upgraden voor een fatsoenlijk exemplaar.

Van het geld dat je overhoudt (ik zou niet de volle 400 piek uitgeven aan een GPU) kun je een leuke SSD kopen.

• Mushiced
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-04-2025
TERW_DAN schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 21:10:
Ik zou beginnen met het upgraden van je videokaart. Een CPU upgrade zal niet zo heel veel uitmaken. Of het upgraden van de videokaart mogelijk is hangt af van je voeding, een 600W voeding kan prima zijn, maar als je bijv een MS-Tech prul erin hebt hangen dan zou je die ook nog moeten upgraden voor een fatsoenlijk exemplaar.

Van het geld dat je overhoudt (ik zou niet de volle 400 piek uitgeven aan een GPU) kun je een leuke SSD kopen.
Ik dacht zelf ook aan een GPU aangezien mijn CPU niet veel onder doet voor een redelijke pc. M'n voeding is van OCW dus dat zit wel snor, wat voor GPU raad je aan? (:

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:55

br00ky

Moderator Harde Waren
OCW? Neem aan dat je OCZ bedoelt. Die hebben hele wisselende kwaliteit. Zoek eens het exacte type op.

Voor interessante GPU's, neem eens een kijkje in andere (high)end game computer topics en de recente BBG's. Dikke kans dat je daar veel overeenkomstige modellen gaat vinden ;).