Advies TV - LG 4k of Sony fhd?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mascarpwn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-02-2024
Goedenavond!

Ik ben op zoek naar een nieuwe TV. Ik stond op het punt de Sony te kopen, tot ik ergens daaronder deze LG zag staan. Ik kan geen recensie vinden op de website van de consumenten bond en de Engels talige reviews word ik niet veel wijzer van. Wat denken jullie?

Ik zoek een?
TV

Wat is je budget?
˜€1000

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ziggo/horizon box, Mac mini, PS4

Wat heb je zelf al gevonden?
De LG 55UB820V Zwart en de Sony Bravia KDL-50W805B Zwart

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik weet dat de Sony een erg goede tv is. Alle reviews zijn lovend, ook op de website van de consumenten bond. Over de LG kan ik niks vinden. Heeft iemand hier ervaring mee? Hij is maar ˜€100 duurder maar is 55" en UHD (4k). Wat is jullie mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Tja, lees eens een aantal soortgelijke topics binnen CEA door. De 4K of Full-HD discussie is al talloze keren gevoerd.

In nagenoeg alle gevallen heeft 4K geen meerwaarde omdat je toch te ver van het scherm zit. Daarnaast zijn de huidige modellen alles behalve future proof en is er nog altijd nauwelijks content.

Er zijn ook mensen die wel al voor 4K gaan, of het voor jou meerwaarde heeft, kun je alleen zelf bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mascarpwn
Dat verhaal klopt zeker. Dus in principe is uhd de 100 euro meerprijs niet waard. Maar wat het LG model betreft, is dit een goede? Ik snap niet dat ik er geen reviews over kan vinden! Ik word er kierewiet van. Is dit ZO'N oud model?

De bravia is bb 5" kleiner en heeft een erg trage smart funcionaliteit. Ik heb echter zelf helemaal geen ervaring met Lg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mascarpwn
Dag jongens, ik heb zojuist een aanbieding gekregen voor de Sony KDL50W809C.

Ook hiervan kan ik nauwelijks reviews vinden. Deze heeft Android os en schijnt een van de nieuwste modellen te zijn. Enige ervaring? Op tweakers staat deze niet.

Excuses voor het kicken, dat was niet mijn bedoeling.

[ Voor 12% gewijzigd door mascarpwn op 08-07-2015 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Het is niet de bedoeling om binnen 24 uur het topic te kicken. Als de laatste reactie van jezelf is en je wil iets wijzigen of toevoegen, gebruik dan de "wijzig"-knop.