Pricewatch>Memorecoders

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kywr
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ha Tweakers, vond nog een klein foutje in de memorecorders categorie, de tekst onderaan bij de overzicht tab geeft een mooi tekstje over keukenapparaten:

Er zijn ontzettend veel handige apparaten die je in de keuken kunt gebruiken. Maar zoveel producten, zoveel prijzen. Waar ga je dan ooit de laagste prijs vinden? Het is niet te doen om alle prijzen met elkaar te vergelijken. Daarom doen wij dat voor je, want op Tweakers vind je de voordeligste webshops en de laagste prijzen. Wanneer jij iets voor in de keuken koopt, weet je dus zeker dat je hier de gunstigste deals vindt.

Extra advies over een bepaald keukenproduct lees je onder andere in onze userreviews. Wat vinden onze gebruikers bijvoorbeeld van die blender? Hoe ervaren zij die specifieke mixer? Per keukenproduct vind je op Tweakers goede userreviews met nuttige gebruikerservaringen.

Hier dus: http://tweakers.net/categorie/763/memorecorders/

Ik heb laatst de Zoom H5 en Zoom H6 toegevoegd aan de producten, een memorecorder zou ik dat echter zelf niet noemen. Is het niet een idee om de categorienaam aan te passen? Hier een paar suggesties:
  • Audio Recorders
  • Portable Recorders
  • Field Recorders
Groet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:21

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

We hebben de tekst maar weggehaald, was een beetje stom ja ;)

Wat betreft de naam, deze laten we gewoon staan, wel zal ik je suggesties in de alias zetten, zodat je ze alsnog vindt als je op een van die termen zoekt.