Verlichte keyboard voor laptop (om te vervangen)?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grasmanek94
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 00:15
Ik zoek een?
Laptop keyboard voor de laptop MEDION ERAZER X7835 gaming laptop (MD99121) dat het huidige keyboard in de laptop kan vervangen. Het keyboard moet wel verlicht zijn. Toelichting: Ik had een laptop, Toshiba, die had een verlicht keyboard, dat vond ik zeer fijn, nu heb ik deze nieuwe laptop en deze heeft een 'normaal' keyboard, geen verlicht keyboard, dus ik dacht: oke laat ik er eentje bestellen, maar ik kan absoluut geen keyboards vinden die voor mijn nieuwe laptop bedoeld zijn? Het valt echt tegen. Dus als iemand weet welk keyboard erin past dat verlicht is (wit of kleur, maakt niet uit), dat zou zeer fijn zijn!

Wat is je budget?
Normaal keyboard budget? €50-€150

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Er moeten ruime pijltjestoesten op zitten (niet van die mini), minimaal 1 MENU toets, minimaal 1 Windows toets, numpad, en als het kan het liefst indicatoren voor NumLock/CapsLock (bv een groen ledje in de toetsen zelf), en dit moet: R-ALT moet direct naast de spatie zijn, geen toetsen ertussenin. Merk maakt niet uit. toetsen moeten 'plat' zijn. zoals in de huidige laptop of in deze laptop: http://nl.hardware.info/p...-satellite-p855-32x/fotos

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Systeem: MEDION ERAZER X7835 gaming laptop (MD99121)
Omgeving: Gaming/Thuis/School

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ieder merk laptops heeft zijn eigen toetsenboarden. Moet namelijk exact inpassen in de behuizing enzo ;)
Je zou bij medio zelf even kunnen kijken of ze een dergelijk reserveonderdeel hebben, maar anders houdt het op ben ik bang.

Snap je overigens wel: mijn werklappie heeft ook verlichte toetsen en mijn privelappie niet. En das 's avonds soms best vervelend.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grasmanek94
Ja dat vervelend probleempje dus hehe, ik dacht er aan om de keyboarden te switchen tussen de oude en nieuwe laptop maar ik heb de oude laptop al zo vaak uit elkaar gehaald, en ken elk kabeltje uit mijn hoofd, en de LED verlichting op de Toshiba laptop heeft een extra kabel, en de kans is zeer groot dat er geen connector is op mijn huidige laptop voor die led verlichting, aldus, anders had ik ze gewoon vervangen en 'go on with life'. Ik zal wel een mailtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivar19
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:12
Misschien is dit iets voor je? Zitten wel wat rare tekens op. Die medion is een MSI barebone geloof ik. Je zou dus nog even kunnen zoeken op MSI replacement toetsenborden. Dan vind je vast wat je zoekt. :)

[ Voor 34% gewijzigd door Ivar19 op 08-07-2015 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grasmanek94
Ziet er wel gaaf uit! Ik moet even uitzoeken of er ergens een connector zit voor de led verlichting zelf. Het lijkt ook wel onmogelijk om een service manual te vinden, het keyboard is niet zo 1-2-3 eruit te krijgen om te kijken wat er allemaal in zit tjeeh. xD

Heb wel dit antwoord van Medion gekregen:

"Helaas kunnen wij u niet informeren inzake het vervangen van het toetsenbord. Wij hebben enkel het originele toetsenbord beschikbaar wat in de MD99121 behoord.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u aangaande dit onderwerp nog verdere vragen hebben, dan verzoeken wij u in uw antwoord de tot nu toe gevoerde correspondentie bij te voegen.

Met vriendelijke groet,
Medion Service Center"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivar19
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:12
grasmanek94 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 17:37:
"Helaas kunnen wij u niet informeren inzake het vervangen van het toetsenbord."
Kijk eens hier http://www.msi.com/support/nb/GT70_0NC.html#down-manual, is dezelfde laptop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grasmanek94
Wow ik ga dat toesenbord dan maar bestellen! :D Bedankt!

[Solved]

Mocht er geen LED connector zijn kom ik er wel uit met mijn ingineuze wisdom der elektronica

Edit: Moet ik wel eerst een dergelijk keyboard vinden van zo'n 'oude' laptop model xD

Edit: Hele late edit maar idd een MSI keyboard past erin en ben al 3 jaren erg blij ermee.

[ Voor 77% gewijzigd door grasmanek94 op 01-02-2018 17:49 ]

Pagina: 1