Safari onthoud login woningnet niet

Pagina: 1
Acties:

• SoundByte
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-04-2022
Ik wete nietmeer of ik safari de opdrachtgaf omnever' het wachtwoord te onthouden. Nu wat ik ook doe, ik kan safari maar niet de woningnet login laten onthouden. Bij woningnet almere+gooi lukt dit wel.

Enig idee waardit aan kan liggen?

4s + iOS 7.1.1

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-12 19:56
Bij Safari setting kun je een lijst zien van sites en password en/of settings per site.

• HenkDePoema
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-12 21:11
Zit 'em waarschijnlijk in de website zelf, zie de openingspost in dit topic. In dat geval kun je er niets aan doen.

• SoundByte
Zoals gezegd woningnet almere en gooi worden wel onthouden. Zelfs firefox op mijn desktop onthoud de login voor wn amsterdam. Ik vind nergens een optie om dit ongedaan te maken in safari/ios, voor als je een keer tegen safari zegt ' remember never'. Heb het meeste wel geprobeerd. Browsercache wissen, safari afgesloten, via settings use passwautofill uit, herstart. Hetzelfde. Wel geen cookies, track do not track. Helpt allemaal niet. Cloud service aan uit resync, niks.

• technorabilia
Zoals gezegd :) bij Settings, Safari, Password & AutoFill, Saved Passwords staat bij de betreffende site "not saved" als je hebt gekozen om nooit het password op te slaan. Deze moet je dan wissen.

[ Voor 12% gewijzigd door technorabilia op 08-07-2015 10:53 ]

• SoundByte
Heel leuk. Maar onder settings/safari/passwords& AutoFill, Saved Passwords. Staat de url van woningnet amsterdam er niet tussen.

• technorabilia
Heel leuk, maar was te proberen waard toch? Veel succes ermee.
Pagina: 1