Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinjanssen
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-08-2021
Bij deze een vraag over (mogelijke) ervaring met LBO (Local Break Out) in de UK.

Zelf zal ik voor een half jaar naar de UK verhuizen vanwege het volgen van een minor.
Het plan (wanneer mogelijk) is dan ook om een abonnement bij een lokale aanbieder te nemen en deze als LBO te gebruiken naast mijn huidige abonnement bij T-Mobile (dit gaat volgens hun).

Tot op heden lukt het me echter nog niet om een provider te vinden die LBO aanbied in de UK.
O2 en Vodafone UK laten het beiden afweten (de gebrekkige servicemedewerkers laten mij dit althans weten).

Iemand hier ervaring mee of al een geslaagde LBO afgesloten in de UK?
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SafariFlow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:28
Er is geen enkele provider die LBO pakketen aanbiedt. (Tenzij er in de afgelopen 2 maanden iets gewijzigd is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinjanssen
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-08-2021
Bedankt voor je reactie.
Hier was ik inderdaad al bang voor... Ik ben het nog aan het proberen bij de providers in de UK, maar het wil nog niet echt vlotten. T-mobile daar in tegen vertelt mij het wel te willen accepteren wanneer ik een aanbieder heb gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SafariFlow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:28
Dat klopt inderdaad. Alle aanbieders moeten het accepteren nav recente wetgeving, maar ze hoeven het niet aan te bieden.