Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Shantii
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-07-2020
Hallo!
Ik wil graag dat als ik mijn telefoon kwijt raak, ik mijn agenda nog ergens heb..
Ik gebruik S planner.. Ik heb al geprobeerd het te synchroniseren met mijn gmail account, maar het schijnt niet te werken...
Weet iemand hoe ik een soort automatische back-up moet instellen? (synchroniseren, right?)
Alvast bedankt!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-11 20:40
Die synct toch met je samsung account? Je kunt ook gewoon je google agenda gebruiken een weergeven in s planner. Laatste methode gebruik ik

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
Anders gewoon Microsoft Exchange Active via Android instellen (Instellingen ==> Accounts) dan synchroniseert S Planner automatisch met MS Outlook ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Teunke7 op 07-07-2015 19:39 ]

• Wevenhuis
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-01-2021
Mijn neef heeft net een galaxy A5 aangeschaft. Zijn oude telefoon was een galaxy S2. Hij heeft altijd MyCalendar gebruikt in S planner. Maar nu wil hij het calendar bestand overzetten naar de A5 S planner. Er zou een mogelijkheid zijn via een overdracht met de Kies app. Maar dat werkt niet omdat je voor beide telefoons blijkbaar een aparte Kies hebt. En als je toch data probeert over te brengen met de "herstel" functie dan krijgen we iedere keer een waarschuwing dat er fout is in de gegevensuitwisseling. Wij concludeerden dat de export/import hiervan blijkbaar niet kan. Vervolgens las ik op een andere forum over een truuc met google calendar. Dus deze geinstalleerd op beide telefoons. Vernieuwen/synchronisatie toegepast. Nu verschijnt "MyCalendar" data van S Planner wel in de google calendar van de S2. Maar als ik vervolgens opnieuw synchroniseer, dan verschijnt de data niet op google calendar op de dekstop app van zijn pc en ook niet op de A5. Ik ben achtergekomen dat de S planner calendar data niet gekoppeld is aan de google account, ook al staat het google adres vermeld onder account instellingen in S planner. Dus ik concludeer hieruit dat waarschijnlijk je in S planner ook agenda puntjes kan maken wat alleen locaal op je telefoon opgeslagen wordt, net als contactgegevens op je simkaart. Ik heb geen mogelijkheden gevonden om een agenda puntje te openen en onder instellingen deze om te zetten van MyCalendar naar Google calendar account. Maar het moet toch op een of andere manier toch mogelijk te zijn om MyCalendar data te vinden in een mapje en deze te copy-pasten naar de S Planner map in de A5 via een bestandenverkenner toch? Anders zou je bij elke nieuwe telefoon je calendardata iedere keer kwijt raken en de hele riedel opnieuw in te typen. Waarom is er geen makkelijke manier om bestanden te copy-pasten of MyCalendar account te koppelen met een google account? Iemand tips, ideeen oplossingen? Twee familieleden die het helemaal beu zijn dat het niet allemaal zo inzichtelijk is voor zo iets simpels als een calender bestand op android. Hulp wordt erg gewaardeerd. Alvast bedankt.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-11 20:40
Je kunt s planner synchroniseren met een samsung account

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Wevenhuis
En hoe zet ik het dan over op mijn Google account, Google agenda? Ik wil dat de agenda puntjes volledig bewerkbaar zijn. Momenteel zie ik wel de agenda puntjes van splanner van MyCalendar verschijnen op de S2 Google agenda. Maar ZE synchroniseren niet met de een app of Google calendar op de A5? Het lijkt alsof de items "local device read only" is. Ik wil geen twee accounts beheren.

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:45
Ik gebruik S planner en dat wordt perfect gesynchroniseerd met Google Agenda op de PC en andersom ook.

• Wevenhuis
Inmiddels een prachtige methode gevonden zonder dat je google agenda nodig hebt. De Samsung Smart Switch app. Problemen opgelost. Bedankt voor de hulp. En succes mocht google agenda je niet verder brengen.
Pagina: 1