Wijziging User Review - [mrfu] [Squ1zZy]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfu
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

mrfu

Quis custodiet ipsos custodes?

Topicstarter
Het gaat om review http://tweakers.net/aanbod/rating/257474

Meneer heeft een 1 euro bod gedaan op een veiling. Ik wordt als verkoper benaderd via de mail door een andere geïnteresseerde persoon. Het betreffende voorwerp wordt verkocht (wat de bedoeling is van het online plaatsen op de V&A) en ik update de advertentie met "Voorwerp is via de mail verkocht". De veiling wordt beëindigd, er is dus geen winnaar van de veiling, want de veiling is niet normaal doorlopen (geen 3 dagen lang, heeft slechts enkele uren online gestaan).

Nou krijg ik een negatieve feedback van een account waar ik nog nooit zaken mee heb gedaan. Dit is niet volgens de regels. Men kan alleen feedback plaatsen wanneer er zaken is gedaan samen. De review is daarom ook niet representatief voor de excellente service die ik tot nog toe heb kunnen leveren aan mijn mede-Tweakers die het WEL hebben kunnen waarderen. :)

(Dus de feedback mag wat mij betreft nu al verwijderd worden zonder bevestiging van Squ1zZy)

Verder, no hard feelings 8), af en toe bied ik ook 1 euro op een advertentie in de hoop deze stiekem te winnen, maar ach, als het dan niet gebeurt ga ik in ieder geval niet kinderachtig doen op deze manier, want het is ook wel te verwachten dat een 1 euro bod geen voorrang heeft op een >1 bod 8)7

Edit: Squ1zZy is op de hoogte gebracht van de aanvraag voor verwijdering van de feedback.

[ Voor 13% gewijzigd door mrfu op 07-07-2015 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik ben te moe om in discussie te gaan.

Laten we de reviews verwijderen en het hierbij laten...

[ Voor 125% gewijzigd door Squ1zZy op 07-07-2015 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfu
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

mrfu

Quis custodiet ipsos custodes?

Topicstarter
@admin kan ons daarbij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Staat er nog steeds ... Admins liggen in de zon denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.