Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Performance tot €1000

Pagina: 1
Acties:

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-11 11:11
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen? Zo nu en dan gamen, Diablo 3, Anno series, Battlefield 4 etc. Verder download ik nog wel eens wat en de gebruikelijke emails en foto's.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. +/-1000,-

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.Ja elke dag naar me werk als extra, kan best eenzaam zijn op me werk en dan is je persoonlijke laptop toch lekkerder werken. Gewicht is echt geen bezwaar. Me tas met eten en drinken is al 10 KG, en de Dell L702X die ik nu heb is ook niet licht.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies. Sta open voor alles, nog nooit een laptop gehad die op wat HDD crashes na echt stuk ging.

Mijn Lijstje :

#ProductPrijsSubtotaal
1Acer Aspire V17 Nitro VN7-791G-562Q€ 979,-€ 979,-
1Asus A555LB-DM297H€ 899,99€ 899,99
1Medion Akoya P7639 (30018556/30018557)€ 799,-€ 799,-
1MSI GP60 2QE-855NL (Leopard)€ 948,90€ 948,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 3.626,89

Alle laptops hebben wel iets, maar geen heeft de mogelijkheid om een SSD en daarnaast een HDD te hebben. Of ik zoek niet goed genoeg.

Groetjes,

Peter

Asus GL703VM

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-11 11:11
Geen reacties? Wat heb ik verkeerd gedaan of missen jullie informatie ?

Asus GL703VM

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 17:32
Ik zou toch echt voor een SSD gaan als ik jou was ik heb nu voor het eerst ook een keer een SSD in een laptop en een boot tijd van een paar seconde is erg prettig moet ik toegeven.

Ik heb eens een Pricewatch filter voor je gemaakt met laptops die wel een SSD of een SSD+HDD hebben in jouw prijs klasse.
http://tweakers.net/categ...FrHH2ddPqX1VMpGhBQ13i2_YF

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

Verwijderd

Welke schermgrootte wil je graag?
Ik raad je aan voor een volwaardige i7 te gaan met minimaal een 850/950m gpu wil je een beetje gamen (ook in de toekomst).

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:46

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik denk dat je ipv de Asus die je gepakt hebt beter deze kan nemen:

pricewatch: Asus N551JK-CN158H

Die heeft namelijk een GTX850M, die is een bak sneller en trekt Diablo 3 als een beest. :)

Dan zou ik van het resterende budget gewoon een leuke SSD kopen zoals deze:

pricewatch: Crucial BX100 250GB

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.