Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik zoek momenteel een TV van een merk dat goeie producten maakt. Mijn doel is voornamelijk om te PS4 te spelen en gewoon TV kijken. Heb dus wel een nodig met een goed geluid want wil ook series en films ermee kijken (via PS4, geen smarttv)

Ik zoek een?
Televisie voor Playstation 4

Wat is je budget?
Onder de 200 euro. Bij uitzondering is het mogelijk om op te halen naar 250 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil een simpele goedkope goede TV om GTA V, Destiny etc. op te spelen. Geluid moet dan ook goed zijn. Ik hoef geen smarttv met YouTube apps aangezien de PS voor het smart gedeelte zorgt.
Mijn eis is wel dat hij 1080p is. En ik wil er ook goed normaal TV op kunnen kijken.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kwam na wat zoeken deze tegen:
pricewatch: Salora 22LED2600 Zwart
Helaas weet ik niet of het merk Salora ook goed is en niet zon slecht chinees merk met slechte onderdelen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Is het merk Salora goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Google je op Salora , kom je genoeg resultaten tegen. Maar gezien al je voorgaande topics is google vrij nieuw voor je.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Je gaat toch geen TV van 22" kopen? Dat is kleiner dan een normale monitor...

Ik zou voor minimaal 32" kiezen.

Dan gebruik je de Pricewatch:

http://tweakers.net/categ...dKIguOaI687ARzhWqODW455y8

Tada.

-Edit:
De eerste uit de rij, de Samsung EH5000 wordt goed beoordeeld: http://www.engadget.com/products/samsung/eh5000/

En maar 269 euro. Koopje voor een fatsoenlijke TV.

[ Voor 17% gewijzigd door Jeroenneman op 07-07-2015 12:35 ]

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Een goede tv willen kopen en onder de € 200 willen blijven. Dat gaat hem in mijn ogen niet worden of je moet bereid zijn om iets 2e hands te kopen. Salora is een budgetmerk, stel je dus niet te veel voor van de kwaliteit. Via Google kun je vast wel de nodige ervaringen vinden met dit merk. Je wensen zijn in mijn ogen niet reëel.

Ik sluit met aan bij het advies van Jeroenneman. Ga sowieso voor minimaal een 32 inch omdat je anders een veel te klein scherm hebt. De genoemde Samsung is een mooie kandidaat en eigenlijk de enige optie die in de buurt komt van het genoemde budget.