Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Misschien heeft iemand een andere kijk op mijn "probleem."

Mij lead 3s beschouw ik na 8 mnd als af, dus moet er iets nieuws komen.
Redmi 1s is een leuk (gedateerd?) toestel, en door de prijsdaling "gedegradeerd" tot een 100 dollar phone.
De opvolger, redmi 2 (euro 118) is iets duurder maar heeft maar 1 GB, terwijl de redmi 2 pro al 2 gb heeft en ook al weer iets duurder is (euro 142).
Allemaal hebben ze de mogelijkheid tot een sd kaartje.

Weer iets meer geld uitgeven en de Mi3 is in zicht voor euro 182 (2GB/16GB) geen sd kaart en misschien wel verstandig om dan de 2gb/64 GB uitvoering te nemen (euro 210).
ben geen heavy user, hoef ook geen 4g maar wel een dag met de batt kunnen doen.

En iedere keer een beetje meer geld resulteerd in een factor 2,5.
Iemand ervaring met alle genoende toestellen?

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-11 10:48
De redmi 1s is een prima toestel, maar heeft nog wel een gepartitioneerd bestandsysteem.

Dit leid tot "not enough space" meldingen zodat je geen extra apps kan instaleren (terwijl toch een groot deel van je geheugen vrij is)

Bij de redmi 2 speelt dit probleem niet, tevens is deze wat mooier afgewerkt (en 4g is beschikbaar)

de mi3 is wel wat sneller, maar voor dagelijks gebruik voldoet de redmi 2 ruimschoots

android since G1.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:46
4G is zuiniger voor batterij dan 3G mits je provider een goed dekkend 4G netwerk heeft, je toestel hoeft dan minder te zoeken naar signaal.
Verder kun je kijken naar scherm resolutie versus batterij, op een 5 inch telefoon is een HD resolutie prima voor normaal gebruik, Full HD is een stukje scherper maar betekend ook meer accu verbruik, en Quad HD wat de huidige toptoestellen hier en daar bieden vreet nog meer stroom om al die pixels aan te sturen (rekenkracht) en op te lichten.

• gmgep
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-11-2024
Heb er wel erg in dat er ook een redmi 2 pro te koop is ;-)

productreview: Xiaomi Redmi 2 Pro Wit review door Kiswum

Verwijderd

De redmi pro 2 will do toch?

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2015 00:20 ]