Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

"Verlopen" karmastorefeatures tijdens Abo

Pagina: 1
Acties:

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-11 09:43

Hoite

Goed verhaal

Topicstarter
Ik heb zojuist de volgende mail mogen ontvangen:
Beste Hoite,

Vandaag is een van de features verlopen die je een tijd geleden via de karmastore had gekocht. Hierbij had je aangegeven dat deze automatisch verlengd moest worden. Helaas is dit voor 1 feature niet gelukt, waarschijnlijk doordat je onvoldoende karma hebt op dit moment.

De volgende feature is verlopen:
- Customstylesheets (verlenging is mislukt)

Voor een overzicht van alle beschikbare features kan je naar de karmastore gaan:
https://secure.tweakers.net/my.tnet/karmastore

Met vriendelijke groet,
Tweakers
Als ik de link volg zie ik dat ik gewoon nog steeds Plus-abonnee ben, en dat de feature op "abo feature" staat (en hij werkt ook nog gewoon). Oftewel, eigenlijk niet zoveel aan de hand, alleen deze mail had ik niet moeten krijgen.

Lekker kort.

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-11 09:43

Hoite

Goed verhaal

Topicstarter
Met nog een kleine toevoeging;
Toen ik gisteravond op mijn thuiscomputer op Tweakers zat was mijn Custom CSS uitgeschakeld, ik kon hem echter direct weer aanzetten.

Lekker kort.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:38

crisp

Devver

Pixelated

Bedankt voor de informatie. Ik zal hier morgen even naar kijken en desnoods een ticket voor maken :)

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:38

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb hier inmiddels een fix voor gemaakt in de lopende iteratie :)

Je krijgt dus geen melding meer dat een feature is verlopen als die ook al in je huidige abonnement zit, en de feature wordt ook niet meer gedisabled :)

Intentionally left blank