Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
http://www.ad.nl/ad/nl/10...dtuig-in-Nesselande.dhtml

Die lui moeten toch aangepakt worden, je kan niet eens meer normaal naar het strand of de supermarkt als die lui er zijn.

Toch maar het leger gaan inzetten? Politie kan het blijkbaar niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Lekkere topic-titel ook weer. Gelukkig geen enkele bias enzo.

En leger inzetten? Wat moet het leger doen aan dit soort dingen? Of wilde je ze met scherp om zich heen laten schieten ofzo, en 'to hell with collateral damage'?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online
wildhagen schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 07:19:
Lekkere topic-titel ook weer. Gelukkig geen enkele bias enzo.

En leger inzetten? Wat moet het leger doen aan dit soort dingen? Of wilde je ze met scherp om zich heen laten schieten ofzo, en 'to hell with collateral damage'?
Ja het is een lekkere titel, maar klopt hij niet dan?
Stelende, drugsgebruikende, overlast gevend tuig waardoor andere mensen niet meer naar het strand durven, heb je daar een andere naam voor? Ik niet.
Nee, ze hoeven van mij niet te schieten, maar misschien kunnen ze de winkels bewaken, dat soort taken waar de politie niet genoeg mankracht voor heeft: "ze komen er aan, beter sluit u uw winkel!" zegt de politie nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombola
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik ga graag naar het strand daar, dit jaar nog niet geweest, is het zo erg geworden dan? En bij de winkels heb ik ook nog nooit iets vervelends gezien... Of is het vooral 's avonds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het is weer tijd voor de GoT-knokploeg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ach, hang- en rotjochies (en meisjes) zijn van alle tijden. Gaat (gelukkig) wel weer over.

En het leger inzetten? Ik mag toch hopen dat je dat niet serieus meent? Het is hier geen militaire-dictatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ook die mensen hebben een plek in de maatschappij nodig. Maar wat wil je dan met zulke mensen? hoe zijn ze thuis? Wil je net als de stadsnomaden gaan behandelen in een apart kamp want van deze mensen wordt ook maar alles geaccepteerd.
De politie is te mild hiervoor en dient hard op te treden. Het respect en gehoor aan politie zou ik ook niet hebben als ik naar de huidige politie nu kijk. Wat willen ze doen met 30 jongeren terwijl ze met 5 agenten zijn? Straks komen ze met wapens en dan heb je oorlog daar.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online
Orian schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:05:
Ach, hang- en rotjochies (en meisjes) zijn van alle tijden. Gaat (gelukkig) wel weer over.

En het leger inzetten? Ik mag toch hopen dat je dat niet serieus meent? Het is hier geen militaire-dictatuur.
Het zijn er wel 200 jongeren in een keer hé, niet twee of drie?
Dan zou ik me ook niet meer lekker voelen daar.
Dat leger inzetten was meer een idee van Geert, nav de rellen in gouda enige tijd geleden.
Dan is het Gouda, dan Den Haag, Utrecht, Rotterdam, enzovoort.
Als de politie het niet aan kan, waarom niet?
Nu worden ze alleen ingezet als er een aanslag is geweest zoals in Frankrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacialz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-09 12:15

Spacialz

Ovenvers

Orian schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:05:

Precies wat je zegt :) Elke generatie heeft hangjongeren die rotzooi trappen :+

Persoonlijk denk ik dat een schoonveegactie averechts gaat werken.
Hierdoor maak je het alleen maar erger en kweek je geen omgeving die ervoor zorgt dat er wel begrip getoond gaat worden voor samenleving zonder dikke mayhem.

Ben niet van mening dat hier een praatgroep voor moet worden opgericht zodat de partijen met elkaar in conclaaf kunnen gaan, dan krijg je een pro en cons discussie die nergens toe leidt.

Dus ik denk dat het controleren van de situatie het belangrijkste is, en mensen die strafbaar bezig zijn gewoon beboeten of vervolgen.

Hierdoor dun je vanzelf die groep uit en haal je leiders ertussen uit, mensen blijven toch kuddedieren 8)7

Heeft u al geprobeerd opnieuw op te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02:30
Vroeger had je voor dit soort situaties een mooie oplossing. Een tijdje het leger in om even wat manieren en discipline erin te stampen.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Soldaatje schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:24:
[...]

Het zijn er wel 200 jongeren in een keer hé, niet twee of drie?
Dan zou ik me ook niet meer lekker voelen daar.
Dat leger inzetten was meer een idee van Geert, nav de rellen in gouda enige tijd geleden.
Dan is het Gouda, dan Den Haag, Utrecht, Rotterdam, enzovoort.
Als de politie het niet aan kan, waarom niet?
Nu worden ze alleen ingezet als er een aanslag is geweest zoals in Frankrijk.
Ja, geweldig idee van de Geblondeerde mafketel.
Even ter herinnering: hoeveel leger is er ingezet in Gouda? Juist: 0. En toch is de rust daar weer gekeerd. Is alles daar nu koek en ei? Nee, Gouda heeft nog steeds problemen, zoals je die in veel steden ziet. Maar het leger inzetten voegt dus duidelijk niks toe.

De politie kan het wel aan, maar er wordt ook inzet verwacht van de burger. En DAAR zit een veel groter probleem: mensen die durven niks meer te doen, of vinden dat het hun probleem niet is totdat het hun echt raakt. Als mensen meer betrokken zouden zijn bij de maatschappij, zouden er vaker mensen ingrijpen of op z'n minst de politie bellen op het moment dat ze zien dat er iets gebeurt wat niet in de haak is. Daarmee wordt de maatschappij een stuk veiliger en kan de politie veel effectiever optreden.

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Pietervs schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:00:
[...]

En DAAR zit een veel groter probleem: mensen die durven niks meer te doen, of vinden dat het hun probleem niet is totdat het hun echt raakt. Als mensen meer betrokken zouden zijn bij de maatschappij, zouden er vaker mensen ingrijpen of op z'n minst de politie bellen op het moment dat ze zien dat er iets gebeurt wat niet in de haak is. Daarmee wordt de maatschappij een stuk veiliger en kan de politie veel effectiever optreden.
Het idee is leuk, alleen jammer dat je vandaag de dag in no-time een mes tussen je ribben hebt als je dit soort ongewenste elementen aanspreekt. Tevens heb je zelf kans op vervolging zodra je de handen uit de mouwen steekt. Ik begrijp heel goed dat de burger niet meer durft.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Wat heeft Geert dan precies gesuggereerd, heb hem in dit topic nog niet gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 15:42
Dit is meer voor de burelen van nujij dan een fatsoenlijke discussie op GoT. Een nieuwsbericht linken en daar een reactie onder zetten wordt gefaciliteerd door de meeste kranten, hier verwachten we toch wat meer discussie en een bijbehorende OP.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.