• Plux
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-01 17:39

Plux

Team KVM

Topicstarter
Hallo, Ik heb van iemand een ouwe beamer van bovengenoemd model geleend om binnenkort op een feestje Ps4 games te spelen maar ik krijg hem niet werkend. Er zit een actieve hdmivga converter tussen die gevoed wordt door de micro usb aansluiting van de Ps4. Dat werkt want bij opstarten van de beamer zegt ie signaal gevonden, maar vervolgens komt er geen beeld. Het menu is ook toegankelijk maar daar kan ik geen beeldsignaal beinvloeden. Ik heb de manual bekeken daar staat dit probleem niet in beschreven. http://www.manualslib.com...Ep719.html?page=33#manual

Weet iemand hier iets van?

je hebt alltijd gelijk, ook als je weet dat je ongelijk hebt

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Dat het niet in de handleiding staat is niet vreemd aangezien het onwaarschijnlijk is dat de converter origineel bij de beamer hoort.

That said, waar gebruikt de eigenaar hem mee, ook een PS4? Of een pc/laptop? Mijn eerste vermoeden is namelijk dat ze elkaar niet goed detecteren en de PS4 dus 1080p probeert te doen naar de beamer wat de beamer niet aan kan.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• Plux

Plux

Team KVM

Topicstarter
Ik heb andere resoluties geprobeerd, 480, 720, 1080i maar geeft allemaal geen goed resultaat..

• Plux

Plux

Team KVM

Topicstarter
Op een klein menu windowtje van de beamer staat dat ie een reso van 1280 x 720 probeert weer te geven.. Ik heb de video output van de ps4 op 720 staan, maar dit geeft geen beeld. Af en toe een flits and that's it.. Wie o wie heeft het verlossende antwoord..? Zal ik er een prijs aan verbinden?