Toon posts:

Asus I Panel Basic

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet meer informatie en/of plaatjes te vinden over dit ding, of wie heeft er ervaring mee. Eerst wou ik een digidoc 5, maar dies wel een beetje duur :'(

Ik hoor het graag

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 21:20
Digidoc is heel toch wel iets anders dan i-paneel enige overeenkomst is dat je de temperatuur kan aflezen.
Mijn nieuwe systeem staat eind deze week waarscheinlijk in elkaar, moet nog wat frezen >:) en dan weet ik hoe hij werkt, front usb is natuurlijk wel makkelijk :) .

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:31

mvds

Totally awesome!

Waar zijn die dingen te koop?

• Macconner
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-05-2013

Macconner

as if is mathers...

.. even de search gebruikt en HOp, check this.

[topic=101648]

Macconner! | speed 733@1007 :)

Verwijderd

Topicstarter
front usb indd makkelijk, thankzz voor de info tot zover, maar weet iemand of dit ding eigenlijk wel compatible is met a7v133 moederbord?????

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Nope. Not compatible.

Verwijderd

Topicstarter
KUT dan zit ik dus waarschijnlijk met zoon kut i panel, is al besteld naemlijk, ik hoop dat ik hem nog af kan zeggen. Ik heb hem voor 69 piekies besteld, iemand interesse??

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 06:14

McBoom

Broem

Op maandag 18 juni 2001 12:25 schreef Superdude het volgende:
KUT dan zit ik dus waarschijnlijk met zoon kut i panel, is al besteld naemlijk, ik hoop dat ik hem nog af kan zeggen. Ik heb hem voor 69 piekies besteld, iemand interesse??
Voor 5 tientjes wil ik 'm wel overnemen :)

The ramblings of an idiot

Verwijderd

Topicstarter
Nou, mcboom, als ik die order niet kan afzeggen krijg ie um voor 5 tientjes

PS waar woon je ergens?

• McBoom

McBoom

Broem

Op maandag 18 juni 2001 12:39 schreef Superdude het volgende:
Nou, mcboom, als ik die order niet kan afzeggen krijg ie um voor 5 tientjes

PS waar woon je ergens?
Bij Groningen, maar eventuele verzendkosten komen we wel uit. :)

Verwijderd

Topicstarter
Komt helemaal goed, ik hou je op de hoogte. Trouwens, ik heb ook een kameraad op kamers wonen in groningen, dus, daar moet wel iets te regelen zijn! Maar ik check eerst of ik die order kan cancelen

• McBoom

McBoom

Broem

Op maandag 18 juni 2001 12:54 schreef Superdude het volgende:
Komt helemaal goed, ik hou je op de hoogte. Trouwens, ik heb ook een kameraad op kamers wonen in groningen, dus, daar moet wel iets te regelen zijn! Maar ik check eerst of ik die order kan cancelen
Is goed, ik hoor het dan wel. Mail me maar, m'n adres staat wel in mijn profile.

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Er zijn veel mensen die een Ipanel kopen en achteraf zien dat ie niet op hun asus mobo kan. Ik ken zo al 4 mensen die dat ding in een opwelling gekocht hebben, incl. mezelf :(
Asus geeft bijna geen info over dat ding.
Bij de A7V133 specs op de asus site staat dus bij "Onboard I/O Interface" dat ie een "20-pin ASUS® Panel" aansluiting heeft, dus ik dacht kopen die handel!
Maar mooi dat het niet werkt dus, die Ipanel heeft een 24 pins aansluiting.
Zuigende verwarrende info dus! :(

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Damn 69 piek voor zo'n cheap stukkie plastic :?

Wij verkopen ze voor 40 gulden, maar je bak word er wel traag van dat zeg ik je vast.

Om de 30 seconden vraagt dat ding alle informatie van je moederbord of en dan gaan je mp3z of spellen schokken.
Er is inmiddels een patch voor maar die werkt ook niet altijd.

Alle proemn in n drek

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
ik had er een heel mooi topic over gemaakt, maar goed, BC3, en weg was het...

zal ff kijken... moment:

ding past op de cusl cusl2-c en de cusl2-c bp en ook als goed is op een a7v 266, maar dat weet ik niet zeker..

De i-panel het volgende:

1 = opstart codes weergeven tijdens boot,
2 = 3x rpm fan meet functie,
3 = cpu speed, bus speed, mem speed functie,
4 = 5 volt, core volt en 3,3volt meet funtie
5 = 3x temp meet functie (core,chipset,etc)

De inhoud van het pakketje:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/elmo/ipanel/Image1.jpg

Rpm meting ALPHA PAL MFC 6035 + YSTECH
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/elmo/ipanel/Image5.jpg

De huidige (non-overclocked) procc speed:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/elmo/ipanel/Image3.jpg

en tot slot de huidige procc temp:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/elmo/ipanel/Image2.jpg

Trouwens er zijn wel veel problemen met het ding;, stutter en de loop.. Wat betreft die stuttermod is puur hardwarematige door een lange sleeppuls,De loop problemen hebben te maken met sommige pci kaarten, meer hierover op www.cusl2c.com, en dan bij fora, en dan i-penal.

De oplossing voor de stuttermod is het uitvoeren van de loop mod, en de stuttermod te samen, zie ook dit schema.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/elmo/ipanel/bothmods.jpg
Op maandag 18 juni 2001 19:13 schreef Bierkameel het volgende:
Wij verkopen ze voor 40 gulden, maar je bak word er wel traag van dat zeg ik je vast.

Om de 30 seconden vraagt dat ding alle informatie van je moederbord of en dan gaan je mp3z of spellen schokken.
Er is inmiddels een patch voor maar die werkt ook niet altijd.
Die ik heb geplaats is tot nu toe altijd DE oplossing voor de "stutter", of wel die update om de 30secs, het is zo dat die autoupdate nu gewoondoorgaat, maar dat de lengte van het signaal door deze mod een stuk korte is geworden en zo geen sleeppuls meer geeft.. Er hebben zicht to nu toe 12 mensen gemeld en bij alle 12 was diet DE oplossing, pas wel allebij de mods toe !

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

lol 5 tientjes, ik kan dat ding voor 4 tientjes krijgen, en dan waarschijnlijk zonder verzend kosten, maar moet er nog ff over denken

• LoCuTuS2000
  • Laatst online: 22:01

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Als iemand interesse heeft mag ie de mijne ook overnemen. Het is heel simpel:
1 Ik ben te lui om aan de kabel te solderen
2 Ik heb een full-tower die onder mijn buro staan, ik moet diep bukken om te zien wat voor temp ik heb, dat zuigt dus.

Als ik nou een tower op mijn buro had staan had ik wel de moeite genomen om hem te modden, maar daar heb ik nu dus echt geen zin in, ligt dan ook al 2 maanden in de kast terwijl ik dacht dat dat ding de beste uitvinding was sinds die plastic dingetjes die aan het einde van je schoenveter zitten waarvan ik de naam niet weet :P

Verwijderd

wat mot je ervoor hebben?

m`n icq is 55402034
en email: matthijsroskam@hotmail.com

Verwijderd

misschien beetje late reply, maar hiero is een list met alle WEL ondersteunde modellen
http://64.33.46.153/frames/products/asus/support.htm
Pagina: 1