Wie weet meer informatie en/of plaatjes te vinden over dit ding, of wie heeft er ervaring mee. Eerst wou ik een digidoc 5, maar dies wel een beetje duur
Ik hoor het graag
Ik hoor het graag
Macconner! | speed 733@1007 :)
Voor 5 tientjes wil ik 'm wel overnemenOp maandag 18 juni 2001 12:25 schreef Superdude het volgende:
KUT dan zit ik dus waarschijnlijk met zoon kut i panel, is al besteld naemlijk, ik hoop dat ik hem nog af kan zeggen. Ik heb hem voor 69 piekies besteld, iemand interesse??
The ramblings of an idiot
Bij Groningen, maar eventuele verzendkosten komen we wel uit.Op maandag 18 juni 2001 12:39 schreef Superdude het volgende:
Nou, mcboom, als ik die order niet kan afzeggen krijg ie um voor 5 tientjes
PS waar woon je ergens?
Is goed, ik hoor het dan wel. Mail me maar, m'n adres staat wel in mijn profile.Op maandag 18 juni 2001 12:54 schreef Superdude het volgende:
Komt helemaal goed, ik hou je op de hoogte. Trouwens, ik heb ook een kameraad op kamers wonen in groningen, dus, daar moet wel iets te regelen zijn! Maar ik check eerst of ik die order kan cancelen
Alle proemn in n drek

Die ik heb geplaats is tot nu toe altijd DE oplossing voor de "stutter", of wel die update om de 30secs, het is zo dat die autoupdate nu gewoondoorgaat, maar dat de lengte van het signaal door deze mod een stuk korte is geworden en zo geen sleeppuls meer geeft.. Er hebben zicht to nu toe 12 mensen gemeld en bij alle 12 was diet DE oplossing, pas wel allebij de mods toe !Op maandag 18 juni 2001 19:13 schreef Bierkameel het volgende:
Wij verkopen ze voor 40 gulden, maar je bak word er wel traag van dat zeg ik je vast.
Om de 30 seconden vraagt dat ding alle informatie van je moederbord of en dan gaan je mp3z of spellen schokken.
Er is inmiddels een patch voor maar die werkt ook niet altijd.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Verwijderd