Beste medetweakers,
Vandaag heb ik mijn proccesor aan iemand verkocht (AMD FX-8120 Black Edition) omdat ik hem wat te overkill vond en ik gebaad ben aan meer singlecore snelheid. Nu was het verhaal dat ik voor een andere processor zou gaan alleen heb ik niet zo goed nagedacht wat ik nu precies wilde en nou weet ik het eigenlijk nog steeds niet. Het enige wat ik weet is dat ik een CPU op mijn mobo wil en ik mijn mobo absoluut niet wil vervangen. Ook wil ik dat de PC nog ong 6 jaar meegaat.
Wat ik me nu afvraag is wat ik het beste kan nemen om in de buurt van de i5-4690K te komen. Ik wil wel de beste bang 4 buk hebben aangezien ik nog een arme student ben
Op V&A ben ik natuurlijk al veel aan het rondsnuffelen.
Op het moment heb ik de AMD FX-6350 op het oog. Maar ik vraag me af of de AMD FX-6300 Black Edition ook al goed genoeg is. Of anders de AMD FX-4300 Boxed alhoewel ik niet weet of ik bij die laatste echt mijn geld aan het verspillen ben in ik heel hard downgrade.
Ik zoek een?
AM3+ CPU
Wat is je budget?
Beste bang4buck max €140-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD dus
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil er voornamelijk mee gamen met de nieuwste spellen (GTA V, The Witcher, en in de toekomst spellen zoals Doom en Fallout 4. verder niks bijzonders.
alvast bedankt.
Vandaag heb ik mijn proccesor aan iemand verkocht (AMD FX-8120 Black Edition) omdat ik hem wat te overkill vond en ik gebaad ben aan meer singlecore snelheid. Nu was het verhaal dat ik voor een andere processor zou gaan alleen heb ik niet zo goed nagedacht wat ik nu precies wilde en nou weet ik het eigenlijk nog steeds niet. Het enige wat ik weet is dat ik een CPU op mijn mobo wil en ik mijn mobo absoluut niet wil vervangen. Ook wil ik dat de PC nog ong 6 jaar meegaat.
Wat ik me nu afvraag is wat ik het beste kan nemen om in de buurt van de i5-4690K te komen. Ik wil wel de beste bang 4 buk hebben aangezien ik nog een arme student ben
Op het moment heb ik de AMD FX-6350 op het oog. Maar ik vraag me af of de AMD FX-6300 Black Edition ook al goed genoeg is. Of anders de AMD FX-4300 Boxed alhoewel ik niet weet of ik bij die laatste echt mijn geld aan het verspillen ben in ik heel hard downgrade.
Ik zoek een?
AM3+ CPU
Wat is je budget?
Beste bang4buck max €140-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD dus
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil er voornamelijk mee gamen met de nieuwste spellen (GTA V, The Witcher, en in de toekomst spellen zoals Doom en Fallout 4. verder niks bijzonders.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8120 Black Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock 990FX Extreme4 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Palit GeForce GTX 770 Jetstream 2GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 72,50 | € 72,50 |
| 1 | Zalman Z9 Plus | € 48,- | € 48,- |
| 1 | Scythe Kaze Master Pro 5.25 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Corsair Dominator GT CMT8GX3M2A1866C9 | € 104,50 | € 104,50 |
| 1 | LG BH10LS38 Zwart | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 620W | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Plextor PX-256M5S 256GB | € 123,50 | € 123,50 |
| 1 | Akasa AK-ICR-14 USB 3.0 Internal 6-Port Card Reader | € 19,76 | € 19,76 |