Eigen quotes highlighten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hoi,

Heb er al eens eerder een topic over geopend (die nu in het archief staat).

Kan er een title/cite/whatever in de html van quotes om ze te differentieren zodat custom-css mogelijk is om eigen quotes te kunnen onderscheiden?

Of een ingebakken feature hiervoor zou helemaal top zijn natuurlijk

(Wil dus quotes van mijn posts een andere background kunnen geven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je post heeft al een 'ownpost' div ID, daar valt de quote div vervolgens weer in. Daar kan je prima wat mee doen. Of bedoel je dat mensen jou quoten dat die quote juist opvalt?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Hero of Time schreef op maandag 06 juli 2015 @ 20:40:
Of bedoel je dat mensen jou quoten dat die quote juist opvalt?
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat zal dan wat lastiger worden, want je kan op de quote knop drukken, de header helemaal aanpassen, 'vervalsen' of alleen de tekst over nemen. Er is niets wat een specifiek ID aan de quote zal koppelen. Ik zou ook niet weten hoe je dat moet controleren of de tekst nou van een bepaald persoon is.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Hero of Time schreef op maandag 06 juli 2015 @ 20:57:
Dat zal dan wat lastiger worden, want je kan op de quote knop drukken, de header helemaal aanpassen, 'vervalsen' of alleen de tekst over nemen. Er is niets wat een specifiek ID aan de quote zal koppelen. Ik zou ook niet weten hoe je dat moet controleren of de tekst nou van een bepaald persoon is.
Om een voorbeeld te noemen, op Fok hebben ze deze feature ook. Daar krijgt een quote, als deze van jou is, de class ownPost mee.

Ik kan nu toch ook gewoon een quote 'vervalsen' en dan krijgt diegene zelfs een notificatie, zie dit niet echt als een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Twylight schreef op maandag 06 juli 2015 @ 20:37:
Heb er al eens eerder een topic over geopend (die nu in het archief staat).
offtopic:
Dan vraag je om dat topic in een open subforum te zetten ;) Heb ik ook wel eens laten doen met nog steeds van toepassing zijnde topics die zonder enig bericht (en die niet eens replies hadden) in BFA zijn gezet...

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 06-07-2015 21:52 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1