Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn nieuwe PC zal in mijn slaapkamer komen te staan. Ik gebruik mijn huidige voornamelijk zakelijk, dus e-mailen, Google Chrome, Office, maar ook de Adobe CS. Deze is niet bijzonder goed dus is gamen er nooit van gekomen, maar als de PC wat krachtiger is dan zal dat natuurlijk tussendoor zeer veel gebeuren
Wat mag het systeem gaan kosten?
De PC ga ik zelf bouwen, en ik zit rond de 600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
• 350 GB 3,5" HDD
• DVD Drive (mocht ik deze willen gebruiken)
• muis
• 2 monitors
• toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
• Processor
• Moederbord
• Behuizing
• Processor cooler
• RAM geheugen
• Voeding
• SSD
• Videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Dit wordt mijn eerste zelf gebouwde PC maar ik neig naar de AMD kant, zeker in mijn budget. Ik wil alles bestellen bij afuture omdat ik goede ervaringen met hun heb. Oh en Fractal Design
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet twee monitors kunnen draaien (1x 1080p en 1x 720p) en niet te lawaaiig zijn (slaapkamer)
Ga je overklokken?
Niet direct maar later wil ik er wel mee gaan experimenteren
Zelf samengesteld:
Ik heb bewust nog geen videokaart gekozen, omdat ik deze zeer waarschijnlijk gebruikt ga kopen via Vraag & Aanbod of Marktplaats aangezien je dan een net wat betere prestatie kunt bekrijgen voor je geld. Ook heb ik dus nog de 350 GB HDD die in het begin zal helpen, later zal ik wel upgraden naar een 1TB Seagate. Ook overweeg ik om later een 2e 8GB RAM te kopen. Het gekozen geheugen kleurt goed met het moederbord
Mijn nieuwe PC zal in mijn slaapkamer komen te staan. Ik gebruik mijn huidige voornamelijk zakelijk, dus e-mailen, Google Chrome, Office, maar ook de Adobe CS. Deze is niet bijzonder goed dus is gamen er nooit van gekomen, maar als de PC wat krachtiger is dan zal dat natuurlijk tussendoor zeer veel gebeuren
Wat mag het systeem gaan kosten?
De PC ga ik zelf bouwen, en ik zit rond de 600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
• 350 GB 3,5" HDD
• DVD Drive (mocht ik deze willen gebruiken)
• muis
• 2 monitors
• toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
• Processor
• Moederbord
• Behuizing
• Processor cooler
• RAM geheugen
• Voeding
• SSD
• Videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Dit wordt mijn eerste zelf gebouwde PC maar ik neig naar de AMD kant, zeker in mijn budget. Ik wil alles bestellen bij afuture omdat ik goede ervaringen met hun heb. Oh en Fractal Design
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet twee monitors kunnen draaien (1x 1080p en 1x 720p) en niet te lawaaiig zijn (slaapkamer)
Ga je overklokken?
Niet direct maar later wil ik er wel mee gaan experimenteren
Zelf samengesteld:
Ik heb bewust nog geen videokaart gekozen, omdat ik deze zeer waarschijnlijk gebruikt ga kopen via Vraag & Aanbod of Marktplaats aangezien je dan een net wat betere prestatie kunt bekrijgen voor je geld. Ook heb ik dus nog de 350 GB HDD die in het begin zal helpen, later zal ik wel upgraden naar een 1TB Seagate. Ook overweeg ik om later een 2e 8GB RAM te kopen. Het gekozen geheugen kleurt goed met het moederbord
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8320 Black Edition | € 146,68 | € 146,68 |
| 1 | Asus M5A78L-M/USB3 | € 57,50 | € 57,50 |
| 1 | Fractal Design CORE 2500 | € 57,63 | € 57,63 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 26,- | € 26,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury blu HX316C10F/8 | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Fractal Design Integra M 450W | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 81,95 | € 81,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 466,71 | |