op zoek naar een goede 3D bril

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-10 14:56
Ik zoek een?
afgesloten 3D bril

Wat is je budget?
max € +-90

Wat heb je zelf al gevonden?
http://www.epson.com/cgi-...Cookie=yes&sku=V12H548006 maar deze lijkt enkel voor 3D beamers te zijn

iemand die ervaring heeft met een goede afgesloten 3D bril ?
of er één kan aanbevelen ?

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:19

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik denk dat je eerst even moet melden waar je het voor wilt gebruiken. Actief of passief 3D scheelt nogal ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
The Eagle schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:44:
Ik denk dat je eerst even moet melden waar je het voor wilt gebruiken. Actief of passief 3D scheelt nogal ;)
geen idee wat het is maar ik heb een samsung 3D tv en zou het gebruiken voor enkel 3D films te bekijken.
standaard zaten er brilletjes bij maar deze zijn zoals een "zonnebril" ik wil er één die volledig goed afsluit zoals in mijn voorbeeld dat ik aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Voor zover ik weet heeft Samsung een 3D systeem met actieve brillen. Dr zal bij jou ook een batterij in moeten? :)
Dikke kans dat het nog een Samsung eigen systeem is en dar een ander merk niet gaat werken. Ik snap je issue, maar ik geef je weinig kans.

Overigens helpt het bij het beantwoorden van je vraag als je meteen zoveel mogelijk info geeft. Merk en type TV, evt type huidige 3D bril, en vooral wat je zelf al gezocht en gevonden had. Ruiken kunnen we het niet en onze glazen bollen zijn helaas permanent in de revisie ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
The Eagle schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 21:06:
Voor zover ik weet heeft Samsung een 3D systeem met actieve brillen. Dr zal bij jou ook een batterij in moeten? :)
Dikke kans dat het nog een Samsung eigen systeem is en dar een ander merk niet gaat werken. Ik snap je issue, maar ik geef je weinig kans.

Overigens helpt het bij het beantwoorden van je vraag als je meteen zoveel mogelijk info geeft. Merk en type TV, evt type huidige 3D bril, en vooral wat je zelf al gezocht en gevonden had. Ruiken kunnen we het niet en onze glazen bollen zijn helaas permanent in de revisie ;)
Ik heb een Samsung UE48H8000
de standaard brilletjes die erbij zaten zijn deze: pricewatch: Samsung SSG-5100GB actieve 3D bril

Ik heb nu deze op het oog omdat deze is mooi afgesloten en heroplaadbaar is via usb:
pricewatch: Epson ELPGS03 3D Glasses

[ Voor 25% gewijzigd door razerBE op 08-07-2015 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Geen idee of dat het zelfde systeem is, maar proberen kun je het natuurlijk wel. Als ie het niet doet kun je hem op basis van de wet koop op afstand gewon terugsturen en krijg je je geld terug :)

Having said that: Ik zou als ik jou was even nazoeken of Samsung een eigen systeem heeft, danwel het systeem van Epson compatible is met dat van Samsung. Google is your friend :)

Pagina: 1