Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rebl50
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-04-2020
Beste Tweakers,

Ik vroeg mij af of iemand op Tweakers een goede pc en keyboard converter naar PS3 kent die een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft.
Een hele goede betrouwbare mag ook maar ik kan ze niet zo goed vinden op internet. :?

Met vriendelijke groet,
Rebl50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of je je deze hele discussie op je hals wilt halen ;) Veel mensen vinden dit oneerlijk. Ik ook, maar het interesseert me niet omdat ik zelf geen console heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:27
@Rebl50

5 seconden zoekwerk

http://www.amazon.com/Eag...aystation-3/dp/B0040UAYI4

@dbhuis: dafuq?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met muis en toetsenbord ben je bij shooters veel beter. En op de ps speelt (bijna) iedereen met een controller. Ben je gewoon in het voordeel. Maar als je het zo bekijkt, kan je mij ook een cheater noemen met mijn 3 schermen. Heb een veel breder zicht, dus ben ook in het voordeel. Helemaal online merk ik goed dat ik veel meer zie. Hardware cheaten vind ik niet echt cheaten. Het staat iedereen vrij om ook zon ding te kopen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2015 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:27
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 21:03:
[...]

Met muis en toetsenbord ben je bij shooters veel beter. En op de ps speelt (bijna) iedereen met een controller. Ben je gewoon in het voordeel. Maar als je het zo bekijkt, kan je mij ook een cheater noemen met mijn 3 schermen. Heb een veel breder zicht, dus ben ook in het voordeel. Helemaal online merk ik goed dat ik veel meer zie. Hardware cheaten vind ik niet echt cheaten. Het staat iedereen vrij om ook zon ding te kopen.
Mee eens, uit ervaring echter (kennis heeft muis en toetsenbord aan zijn PS4) merk ik dat zelfs dan de besturing van shooters enz niet hetzelfde is als op een PC met hetzelfde muis en toetsenbord.

Maar idd, hardware cheaten is niet echt cheaten, ken zat mensen die voor bepaalde games macro knoppen gebruiken, terwijl anderen de combinaties zonder moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mizgala28 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 21:41:
[...]

Mee eens, uit ervaring echter (kennis heeft muis en toetsenbord aan zijn PS4) merk ik dat zelfs dan de besturing van shooters enz niet hetzelfde is als op een PC met hetzelfde muis en toetsenbord.

Maar idd, hardware cheaten is niet echt cheaten, ken zat mensen die voor bepaalde games macro knoppen gebruiken, terwijl anderen de combinaties zonder moeten gebruiken.
Dat geloof ik, want op consoles word vaak acceleratie gebruikt. Dat wil je juist niet als je een muis hebt.

Ik vind sommige dingen wel vies, quickfire buttons bijvoorbeeld vind ik echt triest. Maar er zijn dingen die gewoon veel handiger of beter zijn. Moet je dat dan laten liggen omdat je een "cheater" zou zijn?
Pagina: 1