Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Mark22
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-09 23:27
Hallo

Ik heb al eens eerder een topic gemaakt maar dat is al een tijdje geleden en ik heb al allemaal nieuwe telefoons etc. gevonden dus vandaar een nieuwe;

Ik ben dus op zoek naar een vervanger van mijn 2 jaar oude Samsung Galaxy Trend Lite met de volgende eisen:

1.2Ghz Quadcore CPU
2GB RAM
Voor & achtercamera
16GB opslag (minimaal 10GB voor mezelf)
Schermdiagonaal tussen de 4 en de 5.2 inch
Android 4.4 of nieuwer
Maximaal €450

Qua merk heb ik voorkeur aan:
Samsung
HTC
LG
Sony

Ik weet dat Huawei en Motorola ook goede toestellen op de markt hebben, maar ik moet wel een beetje de trend in mijn leefomgeving volgen van mijn leeftijd 8)7 (15 jaar) dus vandaar het liefst de bovenstaande merken.

Wat ik ermee wil doen:
Ik wil er voornamelijk dingen op doen zoals internetten en whatsappen maar ook zwaardere games spelen als The Sims en FIFA. Ik maak amper foto's dus de camera maakt niet al te veel uit :)

Ik heb zelf al enkele smartphones gevonden die mij wel aanspraken:

HTC M8s*
pricewatch: HTC One M8s Grijs

HTC M8*
pricewatch: HTC One (M8) 16GB Grijs

Samsung Galaxy S5 Mini
pricewatch: Samsung Galaxy S5 mini (4G) Zwart

Samsung Galaxy S5 Plus
pricewatch: Samsung Galaxy S5 Plus Zwart

HTC Desire Eye
pricewatch: HTC Desire Eye Blauw

Sony Xperia Z2
pricewatch: Sony Xperia Z2 Zwart

Samsung Galaxy Alpha
pricewatch: Samsung Galaxy Alpha Zwart
Door de matige accuduur (als ik naar Mhz kijk) zal ik deze waarschijnlijk niet kiezen

Sony Xperia Z3 Compact
pricewatch: Sony Xperia Z3 Compact 16GB Zwart

Samsung Galaxy A5
pricewatch: Samsung Galaxy A5 Zwart

Samsung Galaxy E5
pricewatch: Samsung Galaxy A5 Zwart
Prijs heeft iemand bij de reviews vermeldt. CPU moet ik nog even opzoeken

Mijn budget is eigenlijk €400 maar ik ben van plan de smartphone tussen januari - maart 2016 aan te schaffen, waardoor de prijs waarschijnlijk bij een aantal wel rond de €400 zullen zitten.

Ik hoop dat jullie mij eventueel nog kunnen helpen.

Mvg Mark

*De HTC One M8s is goedkoper dan de M8 maar als ik zo zie is die wel beter(?) Zou iemand mij dit kunnen uitleggen/verklaren?

[ Voor 7% gewijzigd door Mark22 op 06-07-2015 18:07 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
M8s is een goedkope opvolger voor de M8 omdat ze hardware veranderen.

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Tja, dit is wel een glazenbollentopic. De smartphonewereld zal er over 8 maanden heel anders uit zien dan nu. Ik zou twee weken vóór je daadwerkelijke aanschaf t weer vragen. Dit heeft imho geen zin.

Hoi!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
^^ Dit dus :)

Over enkele maanden, na de vakanties/voor de feestdagen, komen veel nieuwe telefoons uit, dan kun je om de paar weken voor elk nieuw model weer een nieuw topic openen ;), óf gewoon wachten, tot je 't toestel daadwerkelijk gaat kopen, zoals EWK terecht schrijft.

[ Voor 3% gewijzigd door Marly op 07-07-2015 17:28 ]

• The_Engineer
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17-09 15:43
Heb je ook nog niet gekeken naar de one plus? daarvan komt tegen dan ook het nieuwe model uit en zal vermoedelijk ook rond die prijs liggen.

nieuws: OnePlus onthult nieuwe smartphone op 28 juli

• Mark22
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-09 23:27
Oke, maar welke raden jullie af voor internetten & gamen? Want dan kan ik die alvast van m'n lijst halen.
En over de OnePlus 2: die heeft een 5.5 inch scherm, dus die is te groot.

[ Voor 26% gewijzigd door Mark22 op 08-07-2015 17:53 ]

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:30

13art

Moderator Mobile
Dit is een beetje zinloos. Prima dat je je wil voorbereiden maar aangezien je pas over een half jaar je telefoon gaat kopen heeft het niet veel nut om er nu al naar te kijken welke je zal moeten nemen. Tegen die tijd zijn er weer veel telefoons bij en wellicht ook mid range toestellen die aan je eisen voldoen. Tegen die tijd nog eens terug komen dus. Ik gooi deze nu dicht.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.