Op zoek naar vervanging Software "Together"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Beste Tweaker,

Ik heb een hoop documenten in pdf formaat. Deze zou ik graag willen opslaan zoals "Together" doet van Reinvented Software. Together is opzich een prima programma welke ik in 2011 heb aangeschaft voor 32 euro. Nu kom ik er achter dat er een nieuwe versie van Together is. Ik heb contact gezocht met hun support lijn en gevraagd of ik niet een gratis upgrade kon krijgen naar versie 3. Op de een of andere manier kom ik daar niet voor in aanmerking en ben ik opzoek naar het liefst een opensource alternatief. Ik heb al even gezocht, maar kon het niet vinden.

Het programma moet pdf's indexeren zodat ik daar met een zoekopdracht in de betreffende documenten kan zoeken. Wat ik ook graag zie is een bestand waar al die documenten komen in te staan ipv dat het geimporteerd wordt in een normale map op mijn drive. Waar ik helemaal happy mee zou zijn is het encrypten van zo'n bibliotheek.

Kan iemand mij hier mee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Waarin voldoet de 'oude' versie niet?

Of ben je op zoek naar een ander iets omdat het huidige een versie achter loopt, en ze je de nieuwste versie niet gratis willen geven?

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Niet online
spone schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:38:
Waarin voldoet de 'oude' versie niet?

Of ben je op zoek naar een ander iets omdat het huidige een versie achter loopt, en ze je de nieuwste versie niet gratis willen geven?
Ik ben bang dat als ik deze versie blijf gebruiken er een moment gaat komen dat OS X hem niet meer ondersteund en door de eventuele bugs en dergelijke die er in zitten. Daarnaast zou een opensource variant veel beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

In welk opzicht zou een opensource variant beter zijn?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blupmans
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-09 19:42
Kan osx al niet in pdf's zoeken? Of is dat vanaf el capitan. Dan pleur je ze namelijk gewoon in 1 (of een aantal) mapjes en kun je gewoon via de finder zoeken. Of denk ik nou te simpel ;)

[ Voor 8% gewijzigd door blupmans op 06-07-2015 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

blupmans schreef op maandag 06 juli 2015 @ 18:16:
Kan osx al niet in pdf's zoeken? Of is dat vanaf el capitan. Dan pleur je ze namelijk gewoon in 1 (of een aantal) mapjes en kun je gewoon via de finder zoeken. Of denk ik nou te simpel ;)
offtopic:
Dat kan al sinds Mac OS 8.6 met Sherlock :+

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blupmans
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-09 19:42
Nou, hoppa! Probleem opgelost :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT Consultant
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-08-2024
OS X kan zelf al zoeken in bestanden, ook in PDF-bestanden.

Je kunt alle PDF's in een DMG zetten, en die is te beveiligen met een wachtwoord. Alleen maakt dat het indexeren weer lastiger...

Je moet kiezen, encryptie of zoekgemak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:48
ICT Consultant schreef op maandag 06 juli 2015 @ 18:43:

Je kunt alle PDF's in een DMG zetten, en die is te beveiligen met een wachtwoord. Alleen maakt dat het indexeren weer lastiger...

Op het moment dat de DMG is gemount werkt de index ook gewoon. Tevens kan je nog tags eraan toevoegen voor projecten.

En door de DMG staat alles in 1 bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:47
Of je kunt ervoor kiezen om in Preview de PDFjes samen te voegen. Het lijkt me niet superhandig, maar het kan wel: http://www.appletips.nl/o...envoegen-tot-een-bestand/

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Niet online
blupmans schreef op maandag 06 juli 2015 @ 18:16:
Het gaat wel om zeer persoonlijke documenten, die wil ik niet zomaar los op mijn, schijf hebben staan.
ICT Consultant schreef op maandag 06 juli 2015 @ 18:43:

Precies! Die afweging maken is opzich lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotr
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 10:17

Pjotr

Altijd van je af snijden

Alternatieven: http://alternativeto.net/software/together/?platform=mac

De auteur van deze review noemt Yojimbo en Evernote:
http://www.macworld.com/a...ganizers-for-the-mac.html

Maar persoonlijk zou ik als ik tevreden was met versie 2, die blijven gebruiken, tenzij de features van versie 3 mij over de streep zouden trekken om de upgrade van het programma aan te schaffen.
Pagina: 1