Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HBO ICT Laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Vooral gebruiken voor mijn studie, maar ook om af en toe op te gamen
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Ik wil zonder twijfel windows en de laptop gebruiken voor programmeren voor mijn studie en daarnaast eenbeetje gamen
Wat is je budget?
Mijn budget is 1300 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik ben van plan om de laptop elke dag van huis naar school te dragen en terug.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zat zelf te denken aan een MSi, maar vroeg me af wat de beste prijs/kwaliteit ratio is.

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:17

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Alweer een nogal karige OP als je het mij vraagt...
-Hoe groot vind je fijn? 13,3", 15,4" of 17,3"? Denk eraan dat je hem de hele dag moet meeslepen
-"Een beetje gamen" is Battlefield 4 of Solitaire?
-Heb je vaak stroom tot je beschikking of moet de accu het wel even kunnen uithouden?
-Wil je een mat of glanzend scherm ivm TL-verlichting?
-Als je je criteria invoert in de Pricewatch, welke 2 of 3 laptops denk je dat goed zijn? M.a.w. eigen inzet is ook wel leuk :)

Met 1300 euro kom je een heel eind, ik ga volgend jaar ook HBO ICT doen, maar heb mij laten vertellen dat de software die gedraaid moet worden echt geen 4C/8T I7 nodig heeft met 16GB RAM, GPU heb ik sowieso niemand over gehoord dat je die voor school zou moeten gebruiken maar voor gamen kan het wel handig zijn.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou het liefst voor een 15.4 inch gaan, met een beetje gamen bedoel ik inderdaad geen zware spellen, maar spellen zoals h1z1 en ARK.

Accuduur hoeft niet zeer lang te zijn, heb meestal beschikking tot stroom.
En natuurlijk het liefst een Mat scherm.

Bij de criteria kom ik uit op bijvoorbeeld de MSI GS60 2PC-265NL of misschien een Lenovo laptop, ken dit merk niet echt goed dus vraag me ook af of het iets is.