[Inkoop-Actie] RVS-Spray

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 848 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 10:49 schreef AcouSE het volgende:
Ik heb zelf geen Livedrive, maar als ik zo wat plaatjes bekijk, zou ik zeggen dat je eerst die knopjes erag moet trekken, en daarna het frontje eraf zou kunnen halen door die lipjes los te klikken (schroevendraaiertje?)
Je kunt de meeste knopjes er wel uit halen maar dan zit hij nog verrekes vast, en verder nog als ik hem spuit dan verlies ik alle zwarte text die erbij staat :(

[edit: typefout]

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-08 16:12

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

zijn hier nog tips voor het spuiten van dit spul, licht opschuren en vet vrij maken dat lijkt me logisch, maar ook nog een primer laag of 2 zelfs of kan het er direct overheen gespoten worden in dunne lagen ?? moet er tussen de verschillende lagen ook licht geschuurd worden met dit spul ??
Misschien wat veel vragen, maar doe het liever goed met 1 bus en veel spuitervaring heb ik nou niet bepaald

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Nu ben ik wel benieuwd hoe die kasten eruit zien met zo'n spray. Kan iemand ff een plaatje posten?

• TriLithium

TriLithium

heeft nou echt niemand spuit tips??

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Eej Skef, is die laatste bus al weg? Anders wil ik 'em wel :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 20:35

Skef

Ik scheer.me

Topicstarter
meel me maar ff

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 23:42 schreef TriLithium het volgende:
zijn hier nog tips voor het spuiten van dit spul, licht opschuren en vet vrij maken dat lijkt me logisch, maar ook nog een primer laag of 2 zelfs of kan het er direct overheen gespoten worden in dunne lagen ?? moet er tussen de verschillende lagen ook licht geschuurd worden met dit spul ??
Misschien wat veel vragen, maar doe het liever goed met 1 bus en veel spuitervaring heb ik nou niet bepaald
Ik heb het er gewoon direct opgespoten zonder voorbehandeling en het ziet er perfect uit.

• TriLithium

TriLithium

en het begint nog niet te bladeren of makkelijk er af te halen met de nagels oid??

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 20:35

Skef

Ik scheer.me

Topicstarter
Het enige wat ik tot nu toe heb gespoten was een "test-klepje" (zo'n 5.25" ding wat nog ergens rondslingerde)...

Gewoon goed ontvetten, en daarna in meerdere dunne lagen spuiten. Werkt perfect!

Met de nagel geen probleem, met de spijker werd het toch wat benauwd... (Maar doorgaans zit je niet dagelijks met een spijer op je PC te krassen toch???)

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Steam
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Steam

just getting there

Heren, ik ben van-huis-uit materiaalkundige (niet dat ik zo super kundig ben :? , maar zo heet dat nou eenmaal >:) ) en ik ben wel erg benieuwd of die RVS-look werkelijk een beetje lijkt. Als iemand het heeft getest, kunnen jullie dan een fototje posten? :D

Nobody knows nothing... some of us just know very little

• Jesse99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-07 14:51

Jesse99

Everything's Tweakable!

Ik wil er ook wel 2!
Zijn er nog mensen die dit willen aanvullen tot een nieuwe 12?

New pc under construction...

Pagina: 1 2 Laatste