Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste nieuwssite, beste prijsvergelijker en beste community! Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers en maak kans op mooie prijzen!

Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

School laptop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joostlek
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 05-10 08:01
Wat ga je met je laptop doen?

Mijn huiswerk, ik ga misschien een MBO Game Developer/media developer/applicatie opleiding doen. en Gamen

Wat is je budget?
~800, ik kan BTW terug vragen

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Harmelen -> Utrecht en Utrecht -> Harmelen, dus tja wel een beetje, maar gewicht maakt mij vrij weinig uit.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Geen Apple

Dit zijn de minimale specs van school
quote:
De ICT Academie werkt met virtuele machines, daarom zijn er aanvullende eisen. Om je opleiding te volgen adviseren wij je een laptop met een recente windows versie (vanaf Windows 7). Met de volgende minimale specificaties:

Minimale schermresolutie: 1366 x 768
Minimale schermgrootte: 12"
Invoermogelijkheden: Toetsenbord & Muis
Netwerk: Beschikking over WiFi (IEEE 802.11n)
Geheugen Minimaal 8 GB aan intern geheugen
Processor Een actuele snelle processor
Overige:
Windows operatingssysteem* welke nog onder support van de leverancier valt;
Up-to-date virusscanner (bijv. Microsoft security essentials; deze is gratis te downloaden)
Webbrowser welke HTML5 ondersteund;
Voldoende krachtig om video en geluid zonder schokken af te kunnen spelen.
*Er wordt geadviseerd om tenminste Windows 7 te installeren inclusief alle gebruikelijke hulpapplicaties (bureauaccessoires, systeem werkset, etc.).
Ik zat te denken aan pricewatch: Acer Aspire V15 Nitro VN7-571G-5055 (met btw terugvraging 825,60)

Na mijn faal met een Medion E72222 wil ik het nu goed doen

(Games zoals:
DOTA, SR4, CSGO etc)

Joost

źNooit geschoten is altijd mis╗

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joostlek
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 05-10 08:01
bump

źNooit geschoten is altijd mis╗

Pagina: 1

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*