Alvast bedankt dat je me hierbij wil helpen, ik heb een lijst samengesteld maar wil graag de mening van iemand met meer kennis.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop is bedoelt voor schoolwerk. Het maken van documenten op word, excel, ppt's,..
sporadisch mee surfen en mailen.
Wat is je budget?
Het maximum bedrag is €600. (Ik heb deze 3 laptops voor minder dan €600 zien staan in solden.)
Ik moet ook nog het MS Office pakket kopen, als dit niet standaard mee geleverd is ga ik dus liever iets goedkoper.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zou de laptop wel willen meenemen naar school maar denk dat gewicht iets minder uit maakt in vergelijking met de kwaliteit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb de voorkeur voor een snelle pc die een goed toetsenbord heeft.
De kwaliteit van het beeldscherm vind ik minder belangrijk maar is natuurlijk mooi meegenomen.
Is er iemand die meer kennis heeft, die me hierbij kan helpen?
Nogmaals bedankt en hopelijk krijg ik de juiste hulp.
Souls
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop is bedoelt voor schoolwerk. Het maken van documenten op word, excel, ppt's,..
sporadisch mee surfen en mailen.
Wat is je budget?
Het maximum bedrag is €600. (Ik heb deze 3 laptops voor minder dan €600 zien staan in solden.)
Ik moet ook nog het MS Office pakket kopen, als dit niet standaard mee geleverd is ga ik dus liever iets goedkoper.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zou de laptop wel willen meenemen naar school maar denk dat gewicht iets minder uit maakt in vergelijking met de kwaliteit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb de voorkeur voor een snelle pc die een goed toetsenbord heeft.
De kwaliteit van het beeldscherm vind ik minder belangrijk maar is natuurlijk mooi meegenomen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Acer Aspire E5-521-65BL | € 489,- | € 489,- |
| 1 | Asus R556LA-XX790H | € 698,90 | € 698,90 |
| 1 | Lenovo IdeaPad G50-70-01613 | € 581,99 | € 581,99 |
Is er iemand die meer kennis heeft, die me hierbij kan helpen?
Nogmaals bedankt en hopelijk krijg ik de juiste hulp.
Souls
[ Voor 8% gewijzigd door SoulsOnFire op 06-07-2015 15:34 ]
learning every day.