Heey allemaal!
In verband met te weinig informatie heb ik het hele bericht aangepast. Als er nog te weinig informatie in zit hoor ik dat graag. Alvast bedankt!
Ik zoek een?
Ik zoek een antwoord op de vraag: ''Zijn aftermarket fans het waard?''
Ik ben nog niet van plan te gaan overclocken maar na een half jaar zou ik dat graag willen doen.
Ik zat eraan te denken om nu de coolers nog niet aan te schaffen en een betere GPU te kopen zoals de 980 i.p.v. de 970 die ik zou kunnen halen als ik de coolers wel zou aanschaffen.
Aanbevelingen zijn altijd welkom
Wat is je budget?
Als jullie mij het wel aanraden om aftermarket coolers te halen zou ik dan de prijs onder de €100,- houden voor CPU cooler en case fans gecombineerd. Voor mijn hele PC is het budget rond de €1000,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren maar het liefst zou ik de coolers in het zwart willen. Dit past bij mijn build.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is uiteindelijk de pc die ik wilde gaan bouwen. Als jullie mij toch aftermarket coolers aanraden zou ik de 980 moeten vervangen door een 970 in verband met het maximale budget van rond de €1000,-
De Sharkoon WPM600, WD Red, Kingston SSD en Kingston Ram worden hier niet bij opgeteld aangezien ik die al in mijn bezit heb.
In verband met te weinig informatie heb ik het hele bericht aangepast. Als er nog te weinig informatie in zit hoor ik dat graag. Alvast bedankt!
Ik zoek een?
Ik zoek een antwoord op de vraag: ''Zijn aftermarket fans het waard?''
Ik ben nog niet van plan te gaan overclocken maar na een half jaar zou ik dat graag willen doen.
Ik zat eraan te denken om nu de coolers nog niet aan te schaffen en een betere GPU te kopen zoals de 980 i.p.v. de 970 die ik zou kunnen halen als ik de coolers wel zou aanschaffen.
Aanbevelingen zijn altijd welkom
Wat is je budget?
Als jullie mij het wel aanraden om aftermarket coolers te halen zou ik dan de prijs onder de €100,- houden voor CPU cooler en case fans gecombineerd. Voor mijn hele PC is het budget rond de €1000,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren maar het liefst zou ik de coolers in het zwart willen. Dit past bij mijn build.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 238,75 | € 238,75 |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 140,65 | € 140,65 |
| 1 | Zotac GeForce GTX 980 4GB AMP! Edition | € 531,- | € 531,- |
| 1 | WD Red SATA 6 Gb/s WD10EFRX, 1TB | € 63,- | € 63,- |
| 1 | Fractal Design Define R5 Titanium | € 104,95 | € 104,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury blu HX318C10F/8 | € 47,- | € 47,- |
| 1 | Sharkoon WPM600 Bronze | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 51,95 | € 51,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.233,30 | |
Dit is uiteindelijk de pc die ik wilde gaan bouwen. Als jullie mij toch aftermarket coolers aanraden zou ik de 980 moeten vervangen door een 970 in verband met het maximale budget van rond de €1000,-
De Sharkoon WPM600, WD Red, Kingston SSD en Kingston Ram worden hier niet bij opgeteld aangezien ik die al in mijn bezit heb.
[ Voor 101% gewijzigd door DeFerox op 06-07-2015 13:40 . Reden: Niet genoeg informatie ]
*-*